واکنش جالب جنیفر لوپز به ۵۰ ساله شدنش/ از هر زمانی زیباتر هستم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جنیفرلوپز
جنیفر لوپز در پایان یک سال موفق و درخشان در سینما، موسیقی زندگی خصوصی‌اش می‌گوید: احساس می‌کنم امسال به همه آمال و آرزوهایم و پاداش تلاش‌هایم رسیده‌ام.

 جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۹ ثابت کرد که چرا شایستگی عنوان یک فوق ستاره را دارد. وی می‌گوید: پیام امسال این بود که مانع و محدودیتی پیش روی‌مان نیست!

به جرات می‌توان گفت که جنیفر لوپز امسال دست های J.Lo را از پشت بست! بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده‌ای که قبل از این نیز به عنوان یکی از سخت کوش ترین و موفق ترین ستاره های هالیوود شناخته می‌شد، امسال بیش از حد انتظار ظاهر شد. نوار موفقیت های او از تور آلبوم It’s My party  گرفته تا بازی درخشان و شایسته اسکار در فیلم Hustlers تا انتخابش برای اجرای برنامه زنده در شوی بین دو نیمه مسابقه فوتبال Super Bowl همچنان قطع نشده است و ادامه دارد.

اتفاق بزرگ دیگر در زندگی لوپز ۵۰ ساله، نامزدی‌اش با الکس ردریگز ۴۴ ساله بود. لوپز که تربیت دو فرزند ۱۱ ساله اش را اولویت نخست زندگی‌اش می‌داند، می‌گوید: این روزها خودم را زیباتر و با اعتماد به نفس تر از همیشه احساس می‌کنم.

به گزارش وبسایت ایران جوان، خبرنگار مجله People گفتگوی جالبی را با این فوق ستاره انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

سال پربار و عالی را سپری کردید!
فوق العاده بود. سال های خوب زیادی داشتم. اما امسال استثنایی بود. احساس می‌کنم امسال به همه آمال و آرزوهایم و پاداش تلاش هایم رسیده‌ام. هم در زندگی حرفه ای و هم خصوصی.

رسیدن به این جایگاه چه حسی دارد؟
احساس می کنم همه زحمتی که در زندگی حرفه ای کشیده ام؛ همه رنج ها و شکست هایی که در زندگی خصوصی تجربه کردم مرا به چنین جایگاهی رسانده است. جایی که مردم به من افتخار می کنند و برای موفقیت ام خوشحال هستند. من همیشه کار کرده ام، چون عاشق حرفه ام هستم و با قلب و روح آن را انجام می دهم. رسیدن به جایگاهی که مردم شما را ببینند و برایتان ارزش قایل شوند، عالی است.

سالگرد تولد ۵۰ سالگی تان چطور گذشت؟
خودم را ۵۰ ساله احساس نمی کنم. ولی ۵۰ ساله هستم. به آن افتخار می کنم. خودم را چه از لحاظ فیزیکی و چه روحی و عاطفی در وضعیت عالی احساس می‌کنم. تعادلی که بین زندگی حرفه ای و خصوصی ام ایجاد شده، باعث شده که خودم را در آرامش، و خوشبخت احساس کنم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جنیفرلوپز


Hustlers با استقبال بسیار خوب تماشاگران و منتقدین روبرو شده است. از اینکه جزو نامزدهای دریافت جایزه هستید چه حسی دارید؟
باورنکردنی بود. تور را به تازگی به پایان برده بودیم و در کنار بچه ها و الکس بودم. ما مشغول برنامه ریزی برای عروسی بودیم و بچه ها هم سال تحصیلی جدید را آغاز کرده بودند که خبرهای خوب یکی پس از دیگری رسید. انتخابم برای اجرای برنامه در شوی بین دو نیمه مسابقه فوتبال و بعد هم نامزد شدنم برای کسب جایزه. این ها آرزوهای بزرگ زندگی ام بودند که برآورده شدند. البته با سخت کوشی و تسلیم نشدن در برابر ناملایمات و شکست های کوچک و بزرگ.

آیا فرصت لذت بردن از این دوران عالی را دارید؟
بله ولی این الکس است که همیشه به من یادآوری می کند آرام باشم و به اطراف ام توجه داشته باشم. وقتی اوضاع دیوانه کننده می شود، او به من یادآوری می کند آرام و ریلکس باشم.

شما مارچ امسال نامزد کردید. پس از دو سال رابطه عاشقانه. چرا این رابطه با روابط قبلی تان تفاوت دارد؟
امسال شریک واقعی زندگی ام را پیدا کردم. شما هنگامی که جوان‌تر هستید عاشق می شوید، تصمیمات آنی و احساسی می گیرید. من هم چنین فردی بودم. شاید در آن هنگام به خیلی چیزها اهمیت نمی دادم. اما حالا اینگونه نیستم و با فکر و منطق شریک زندگی ام را انتخاب کرده‌ام.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جنیفرلوپز


قبلا گفته اید که فرزندانتان اِما و مکس، معنا و مفهوم عشق حقیقی را به شما یاد دادند.
آنها زندگی ام را بهتر کرده اند. به دنیا آمدن آنها باعث شد زندگی ام در مسیر جدید قرار بگیرد. دانستم که به خاطر آنها باید انسان بهتری باشم.

آیا شما و الکس به فکر داشتن فرزندان بیشتر هستید؟
بله. ولی نمی دانم آیا خدا آن را برایم مقدر کرده است یا خیر!



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------