«جنتلمن» با بازیگر ایتالیایی در انتظار پروانه ساخت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی جنتلمن
فیلم سینمایی «جنتلمن» در انتظار پروانه ساخت قرار دارد.

به گزارش بانی فیلم، «جنتلمن» عنوان فیلمی سینمایی به نویسندگی لیلا بهادری و کارگردانی علی جبارزاده است که هم اکنون در مرحله صدور پروانه ساخت قرار دارد. جبارزاده درباره وضعیت حال حاضر این پروژه به بانی فیلم گفت: نسخه اولیه فیلمنامه آماده شده و به محض دریافت پروانه ساخت پیش تولید آغاز می شود. بخش عمده فیلمبرداری این فیلم در تهران و بخش هایی از آن نیز در یکی از کشورهای اروپایی مقابل دوربین می رود.

 

وی افزود: «جنتلمن» یک کمدی موقعیت است و یک زن و یک مرد کاراکترهای محوری آن هستند. البته به جز دو بازیگر اصلی، فیلم نقش‌های فرعی بسیاری دارد و یک اثر پربازیگر محسوب می شود. داستان نیز درباره دختری اروپایی است که برای یافتن پدرش از اروپا به ایران سفر می کند و در این راه با اتفاقات جالبی مواجه می شود. برای این نقش با «لوری دالین» بازیگر ایتالیایی آلمانی توافقات انجام شده که پس از دریافت پروانه ساخت فکر می کنم ماه فوریه نیز به ایران خواهد آمد. برای بازیگر مرد اصلی هم به دنبال یک چهره تازه هستم.

 

جبارزاده درباره فیلمنامه «سوپرمن» که از اوایل پاییز به دنبال دریافت پروانه ساخت آن نیز بود گفت: متأسفانه شورای پروانه ساخت با صدور پروانه این فیلم موافقت نکرد و بعد از چند ماه پیگیری به اجبار برای فیلمنامه دیگری اقدام کردم. نگارش «سوپرمن» با مشاوره مهراب قاسم‌خانی انجام شد و نمونه مشابه آن تاکنون در سینمای ایران وجود ندارد. داستان این فیلم درباره مردی است که پس از ۲۰ سال از کما خارج شده و متوجه می‌شود ویروسی موجب مرگ تمام مردان دنیا شده و حالا جهان به طور کامل در اختیار خانم‌ها قرار دارد. اگر چه ما در نگارش فیلمنامه این فیلم به هیچ وجه نگاه جنسیتی نداشتیم و بیشتر ایجاد فضایی فانتزی را مدنظر گرفته بودیم، اما متأسفانه پس از چند ماه پیگیری متوجه شدیم که شرایط ساخت این فیلم فعلاً امکان پذیر نیست.

 

علی جبارزاده پاییز ۹۶ فیلم سینمایی «آقای سانسور» را با بازی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، بهرام افشاری، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، و… را مقابل دوربین برد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------