آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نخستین سریال تلویزیونی آل پاچینو آماده پخش شد/ ماجرایی جنایی در"شکارچی‌ها"



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شکارچی ها
سریال "شکارچی‌ها"، جدیدترین اثر جردن پیل به شمار می‌رود و آل پاچینو بازیگر اصلی این سریال است.

  یک سال پیش بود که در خبری اعلام شد،‌ آل پاچینو، بازیگر و کارگردان آمریکایی معروف و محبوب برنده جایزه اسکار، به‌احتمال فراوان برای اولین مرتبه نقشی را در سریالی تلویزیونی ایفا خواهد کرد و پس از مدت‌ها بی‌خبری از این پروژه، شبکه آمازون اولین تریلر این سریال جنایی را همراه‌با اعلام تاریخ پخش، منتشر کرد و طبق اعلان شبکه آمازون، سریال "شکارچی‌ها" حدوداً یک ماه و نیم دیگر روی این سرویس استریم قرار خواهد گرفت. قسمت ابتدایی سریال "شکارچی‌ها" که در ابتدا عنوان آن The Hunt (شکار) بود، برای پخش در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. تریلر رسمی منتشرشده از سریال "شکارچی‌ها" را می‌توانید  در سایت یوتیوب تماشا کنید. گفتنی است قطعهٔ معروف گروه راک محبوب دههٔ هفتادی "تاکینگ هدز" (Talking Heads)، با‌ عنوان "قاتل روانی" (Psycho Killer)، روی این تریلر قرار گرفته است که بسیار با محتوای آن همخوانی دارد.

 

به گزارش زومیت، پیش‌تر در اخبار اعلام شده بود سریال "شکارچی‌ها" جردن پیل، هنرپیشه، کمدین، نویسنده و کارگردان اهل کشور آمریکا که تِم داستانی آن در مورد نازی‌هاست، توسط آمازون خریداری شده است و ازطریق این شبکه پخش خواهد شد. خالق مجموعهٔ "شکارچی‌ها" ، دیوید ویل است و وی تهیه‌کنندگی و نویسندگی این مجموعهٔ تلویزیونی را نیز بر عهده خواهد داشت. مجموعهٔ تلویزیونی "شکارچی‌ها" مجموعاً ۱۰ ساعت خواهد بود و داستان این مجموعه در مورد گروهی از شکارچیان است که در سال ۱۹۷۷ و در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این شکارچیان پس از مدتی متوجه می‌شوند که صدها نفر از مقامات بلندپایهٔ رسمی حزب نازی در میان آن‌ها زندگی می‌کنند و در حال توطئه‌چینی برای خلق رایش چهارم در خاک ایالات متحده آمریکا هستند. شکارچیان فیلم درگیر نبردی خونین با نازی‌ها می‌شوند و نهایت تلاش خود را می‌کنند تا توطئه باقی‌ماندگان حزب نازی در جهت نسل‌کشی جدید و قتل‌عام مردم، خنثی کنند. گفتنی است داستان این مجموعهٔ تلویزیونی برگرفته از برخی وقایع حقیقی است. همچنین شبکه آمازون پوستری زیبا از سریال "شکارچی‌ها" را منتشر کرده است که در پایین آن را مشاهده می‌کنید:

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,شکارچی ها

 

مانکی‌پا پروداکشنز (Mokeypaw Productions)، استودیو فیلمسازی جردن پیل و سونار اینترتینمنت (Sonar Entertainment)، تهیه‌کنندگی مجموعهٔ تلویزیونی "شکارچی‌ها" را بر عهده دارند. جردن پیل، وین رازنفیلد، تام لسینسکی و جنا سنتویانی، تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. لوگان لرمن، جریکا هینتون، جاش رادنر، کیت مالووانی، تیفنی بوون، گِرگ اوستین، لوئیز اُزاوا چنگچین، کارول کین، سائول رابینک، دیلان بیکر و لنا اُلین، دیگر بازیگران سریال "شکارچی‌ها" هستند که درکنار آل پاچینو ایفای نقش کرده‌اند.

 

آخرین نقش‌آفرینی آل پاچینو مربوط‌به‌فیلم بسیار تحسین‌شدهٔ The Irishman (مرد ایرلندی) مارتین اسکورسیزی می‌شود که در این فیلم با بازیگرانی چون رابرت دنیرو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت همبازی بود و این بازیگر افسانه‌ای هالیوود در آن بسیار خوش درخشید و منتقدان شانس بالایی برای وی در مراسم اسکار امسال قائل شده‌اند و باید دید برخلاف مراسم گلدن گلوب، در اسکار جایزه‌ای به آل پاچینو خواهد رسید یا خیر. "فیلم ایرلندی" براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید و ساخته شد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------