'چاقو کشی' دنباله دار شد/ تمرکز بر شخصیت دنیل کریگ



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم چاقوکشی
طبق خبرهای منتشر شده، دنباله فیلم "چاقو کشی"در دست ساخت است و تمرکز داستان آن روی شخصیت دنیل کریگ خواهد بود.

از ماه گذشته بود که اکران جهانی فیلم "چاقوکشی" با افتتاحیه‌ای فراتر از انتظار آغاز شد و پس از افت فروش بسیار کم و عملکرد درخشان در تعطیلات کریسمس و سال نو، فیلم جدید رایان جانسون که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته، تا به امروز بیش از ۲۴۷.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۱۳۰.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۱۷.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

 

بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم چاقوکشی در دست ساخت است. در زمان اکران فیلم Knives Out، بسیاری اعتقاد داشتند که این فیلم کارآگاهی پتانسیل تبدیل شدن به یک فرانچایز را دارد و حال ظاهرا شرکت لاینزگیت به‌دنبال تحقق این موضوع است.

 

جانسون در مهمانی پیش از شروع مراسم گلدن گلوب به هالیوودریپورتر گفت که او در حال کار روی دنباله فیلم "چاقو کشی"است که محوریت این فیلم قرار است روی کارآگاه بنوا بلنک با بازی دنیل کریگ، باشد که در حال تحقیق در مورد یک پرونده جدید است. این فیلمساز همچنین اضافه کرد که او مشتاق است تا این فیلم را به سرعت تولید کند و سال آینده را برای آن ایده‌آل توصیف کرد. همچنین جانسون و رم برگمن به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه نیز باز خواهند گشت. او اضافه کرد که کریگ مشتاقانه منتظر نقش آفرینی دوباره در این نقش است. جانسون گفت:

 

به گزارش زومیت، دنیل از بازی در این نقش بسیار خوشحال و راضی بود و او می‌خواهد در کارهای بیشتری نیز این نقش را دوباره بازی کند.

 

کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم "چاقو کشی"حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین حال، لاینزگیت هنوز رسما ساخت فیلم "چاقو کشی"۲ را تایید نکرده، اما عملکرد بسیار درخشان قسمت اول در گیشه می‌تواند باعث شود این استودیو به ساخت دنباله آن خیلی سریع چراغ سبز نشان دهد. همچنین در جریان جشن پیش از شروع گلدن گلوب، جو دریک، معاون مدیرعامل شرکت لاینزگیت، گفت که او مشتاق است تا فیلمنامه فیلم "چاقو کشی"۲ را بخواند. 

 

فیلم "چاقو کشی"نامزد دریافت ۳ جایزه گلدن گلوب شده بود، اما نتوانست جایزه‌ای از این مراسم دریافت کند و شما می‌توانید فهرست برندگان مراسم امسال را در اینجا مشاهده کنید. جانسون پس از ساخت فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را بر عهده دارد که هنوز زمان ساخت این فیلم مشخص نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------