آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

همسر محسن چاوشی بازیگر «سه سپیده» شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سه سپیده
اسپاکو یوسفی، برای نخستین بار در فیلم «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش بانی فیلم، در حالی که فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان مدتی است که ضبطش آغاز شده و گروه  این روزها در اردبیل مشغول کار هستند. اسپاکو یوسفی همسر خواننده محبوب موسیقی پاپ محسن چاوشی به عنوان یکی از بازیگران اصلی زن به این پروژه پیوست تا  برای نخستین بار در فیلمی به ایفای نقش بپردازد.

 

سه سپیده با پروداکشن سنگین، عنوان فیلم تلویزیونی است که تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مجری طرحی آن برعهده طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.

 

این فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰ ، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادت‌های انقلابیون  به تصویر کشیده می‌شود.

 

در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، سارا منجزی، فرهاد طوفان، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و  … و جمعی از هنرجویان طوفان به ایفای نقش می‌پردازند.

 

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، نویسنده: علی حسن زاده، بازنویسی فیلمنامه:لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، طراح چهره‌پردازی: بابک شعاعی، مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌زاده، طراح صحنه و لباس: مصطفی منفرد، دستیار و مدیر برنامه‌ریزی: محمد بدرلو، عکاس: ماهان طوفان و آناهیتا پور عسگری، منشی‌صحنه: فرزانه رزمی، مدیر تولید علی محمودی، تدوین و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: علیرضا احمدزاده، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی، دستیار دوم کارگردان: سعید بیات، مشاور نظامی: سرهنگ مجید شفیع زاده، مشاور اطلاعاتی: سرهنگ علوی، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، دستیار اول فیلمبردار: سپهر مژدهی نیا، فرمانده اردوگاه الزهرا: سرهنگ علی غفاری، مشاور رسانه ای: سمیرا افتخاری.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------