«هانسل و گرتل» جمعه هفته آینده اکران می‌شود



فیلم سینمایی «هانسل و گرتل» به کارگردانی «آز پرکینز» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه هفته آینده آغاز خواهد کرد.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی «هانسل و گرتل» به کارگردانی «آز پرکینز» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه هفته آینده آغاز خواهد کرد. آز پسر آنتونی پرکینز هنرپیشه بیادماندنی آمریکایی است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به لگالی بلاند، منشی و شش درجه جدایی اشاره کرد. 

 

گرتل و هانسل یک فیلم رو به اکران در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی آز پرکینز و محصول سال ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم هانسل و گرتل

 

فیلم‌نامه این فیلم توسط پرکینز و راب هیز بر اساس فولکلور آلمانی به همین نام به رشته تحریر درآمده است. سوفیا لیلیس و سم لیکی در نقش‌های اصلی، و جسیکا دیگو و آلیس کریج از دیگر ستارگان فیلم هستند.

 

فیلم داستان هانسل و گرتل را دنبال می‌کند که برای یافتن کار و خوراک به منظور کمک به والدین فقیرشان وارد جنگلی تاریک می‌شوند، اما به طور اتفاقی درگیر نقشه شیطانی جادوگری می‌شوند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم هانسل و گرتل

 

این دومین فیلم لایو اکشن پس از هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر (۲۰۱۳)، بر اساس این فولکلور و همچنین دومین عنوانی است که از این فولکلور در ساخت یک فیلم ترسناک استفاده کرده است. فیلم قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰، توسط اوریون پیکچرز به نمایش درآید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------