آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چنینگ تیتوم به "باب موزیکال" پیوست



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,چنینگ تیتوم
چنینگ تیتوم، بازیگرِ فیلم Kingsman: The Golden Circle برای نقش‌آفرینی در فیلم کمدی Bob the Musical کمپانی دیزنی انتخاب شده است.

ایران آرت، مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، چنینگ تیتوم برای تولید و نقش‌آفرینی در فیلم Bob the Musical (باب: موزیکال) انتخاب شد. این فیلم یک محصول کمدی و موزیکال از شرکت دیزنی (Disney) به‌حساب می‌آید که برای بیش از یک دهه در مرحله‌ی توسعه بوده است. تیتوم در کنار رید کارولین و پیتر کیرونان از کمپانی فری اسوسی‌ایشن (Free Association) وظیفه‌ی تولید فیلم را بر عهده دارند و تریپ وینسون و کریس بندر تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. همچنین درحال‌حاضر معلوم نیست که چه کسی کارگردانی فیلم Bob the Musical را بر عهده می‌گیرد. داستان این فیلم در مورد مردی عادی است که بدترین کابوسش زمانی به واقعیت بدل می‌شود که پس از بیدارشدن از خواب در می‌یابد که در یک زندگی موزیکال گرفتار شده است. مایکل شیبن، آلن لوب، مایک بندر، جان اوگست، لوول گانز و بابلو ماندل از نویسندگانی هستند که در گذشته روی فیلمنامه‌ی فیلم Bob the Musical کار کرده‌اند. همچنین مارک واترز، آدام شنکمن، میشل آزاناویسوس و تیمی متشکل از فیل لرد و کریستوفر میلر از گزینه‌های کارگردانی این فیلم کمدی هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,چنینگ تیتوم

 

به گزارش زومجی، از آخرین کارهای چنینگ تیتوم می‌توان به نقش‌آفرینی در فیلم‌های !Hail, Caesar (درود بر سزار!) و Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) اشاره کرد. همچنین او کارگردانی، تولید، نویسندگی و نقش‌آفرینی در فیلم کمدی Dog (سگ) را بر عهده دارد که ماجرای سفر جاده‌ای آرمی رنجر و سگش، لولو را روایت می‌کند. تیتوم به‌همراه رید کارولین این فیلم را که در آبان‌ماه شاهد معرفی آن بودیم، کارگردانی خواهد کرد. علاوه‌بر این، تیتوم ستاره‌ی اصلی فیلم Soundtrack of Silence (ساندتِرَک سکوت) از کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------