زیبای لعنتی، شوهرش را کتک می زد!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,امبر هرد
امبر هرد به اسیب رساندن و کتک زدن جانی دپ اعتراف کرد.

به گزارش برترین ها،  در وويس منتشر شده از سوي Daily mail كه مربوط به يك جلسه ي مشاوره در سال ٢٠١٥ است كه بر روي موبايل امبر ضبط شده بوده نشان داده مي شود كه امبر جاني را مورد ضرب و شتم قرار مي داده در اين وويس جاني به امبر مي گويد كاري كه تو كردي خيلي خطرناك بود و امبر در جواب مي گويد بزرگ شو!! هيچ اسيبي به تو نرسيده و قول نمي دهم كه اين اتفاق باز تكرار نشود!

 

اين زوج در سال ٢٠١٦ در خواست طلاق دادند و امبر گفت از سوي جاني مورد ازار و كتك قرار مي گرفته و يك فايل ٣٠٠ صفحه اي به دادگاه اراعه كرد و با كبودي بر روي صورتش در دادگاه حضور يافت كه بسياري ان كبودي را الكي مي دانستند.

 

در ادامه همان سال جاني از امبر شكايت كرد و گفت امبر او را مي زده و وسايل خطرناك به صوي او پرتاب مي كرده و حتي باعث اسيب جدي به انگشت او شده و غير از ان امبر سيگارش را چندين بار بر روي او خاموش كرده و مبلغ ٥٠ ميليون دلار خسارت از او خواست.

 

حالا با منتشر شدن اين وويس به نظر مي رسد كه جاني برنده ي اين پرونده بعد از ٣ سال خواهد شد. همچنين كمپاني ديزني بعد از انتشار اين خبر ها جاني را از بازي در قسمت جديد فيلم هاي دزدان دريايي كارائيب اخراج كرد حالا بايد ديد با منتشر شدن حقيقت كمپاني دي سي امبر را براي بازي در قسمت دوم Aqua man اخراج مي كند يا خير.

 

 برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------