چرا بازیگر «نفوذی»، مجری موفقی نیست؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
غیبت بهنام تشکر در مقام راوی و هدایت‌کننده مسابقه پرمخاطب شبکه سلامت چه تأثیری در مسابقه داشته است؟

مسابقه تلویزیونی «مافیا» که در ماه‌های گذشته روی آنتن شبکه سلامت رفته است، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و به سری دوم هم کشیده شده. تقریبا یک هفته است که سری دوم این مسابقه، در غیاب بهنام تشکر و با تغییرات تازه‌، دوباره از شبکه سلامت روی آنتن رفته است. با این حال به نظر می‌رسد برخی تغییرات مسابقه در سری دوم، به کیفیت آن لطمه وارد کرده است.

 

انتخاب نامناسب علیرام نورایی

یکی از مهم‌ترین تغییرات سری دوم مسابقه، حضور علیرام نورایی به عنوان هدایت‌کننده بازی، به جای بهنام تشکر است. تشکر به دلیل بازی در سریال «بوم و بانو» ساخته سعید سلطانی، نتوانست سری دوم «مافیا» را همراهی کند و نورایی جایگزین آن شد. هدایت‌کننده جریان بازی «مافیا» به اقتضای فضای مرموز و پر از شک و تردید بازی، باید کسی باشد که بتواند نقش چنین شخصیتی را بازی کند و حساسیت مسابقه را بالا ببرد. چهره، تُن صدا و لحن بهنام تشکر به صورت ذاتی طوری بود که با فضای بازی هماهنگ بود.

 

علاوه بر این، خود تشکر هم کاملا روی بازی تسلط داشت و با همان لحن مرموز خاص خودش، بازی را کنترل می‌کرد. بنابراین می‌توان گفت عوامل این مسابقه، در انتخاب بهنام تشکر به عنوان مجری یا هدایت‌کننده بازی، هوشمندی خاصی به خرج داده بودند و همان طور که قبلا در همین صفحه نوشتیم، برای انتخاب او توجیه مناسبی وجود داشت. اما علیرام نورایی نتوانسته در سری دوم، جانشین خوبی برای بهنام تشکر باشد.

 

بازیگر فیلم سینمایی «نفوذی» تلاش می‌کند نقش هدایت‌کننده جدی و مرموز بازی را ایفا کند، اما تلاش او مثمر نیست و بازی باورپذیری ندارد. نورایی با حرکات اغراق‌شده، توی ذوق مخاطب می‌زند و سعی می‌کند با خشم ساختگی و بالا بردن صدای خود، هیجان بازی را بیشتر کند، اما در این زمینه هم موفق نیست و نتیجه کار او به هیچ وجه خوب از آب درنیامده است. در اجرای نورایی، از آن رمز و رازی که فضای مسابقه می‌طلبد هم خبری نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------