مذاکره ستاره فیلم‌های مارول با برادران وارنر/ آغاز "مغازه کوچک وحشت"



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کریس ایوانز
کریس ایوانز، ستاره‌ی فیلم‌های کاپیتان آمریکا در حال مذاکره با شرکت برادران وارنر برای نقش‌آفرینی در فیلم "مغازه کوچک وحشت" است.

 مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز، بازیگر فیلم‌های Knives Out (چاقوکشی)، Avengers (انتقام‌جویان)، Gifted (بااستعداد) و Playing It Cool (بازی آرام نقش)، در حال مذاکره برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی فیلم Little Shop of Horrors (مغازه‌ی کوچک وحشت) است که گرگ برلانتی، کارگردان فیلم‌های Love, Simon (با عشق، سایمون) و Life as We Know It (زندگی آن‌طور که می‌شناسیمش) آن را کارگردانی می‌کند. شرکت برادران وارنر تولید این فیلم کمدی ترسناک را برعهده دارد و از پاییز سال گذشته مشغول انتخاب بازیگران بوده است. اسکارلت جوهانسون، بازیگر فیلم‌های Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) و Marriage Story (داستان ازدواج) و تارون اجرتون، بازیگر فیلم‌های Robin Hood (رابین هود) و Rocketman (راکت‌من) نیز در حال مذاکره برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم Little Shop of Horrors هستند و بیلی پورتر، بازیگر فیلم‌های Like a Boss (مثل یک رئیس) و The Humbling (تحقیر) قراردادی را برای نقش‌آفرینی در این فیلم امضا کرده است.

 

به گزارش زومجی، فیلم Little Shop of Horrors داستان گل‌فروشی فروتن با نام سیمور را روایت می‌کند که در "گل‌فروشی اسکید راو" زیر دست آقای ماشنیک کار می‌کند و مخفیانه عاشق آدری، کارگر دیگر این مغازه‌ی دارای مشکل است. سیمور پس از کشف یک گیاه ونوس حشره‌خوار که او را "آدری دوم" صدا می‌زند، به شهرت می‌رسد، اما وقتی این گیاه تقاضای خون انسان و نهایتاً خود مردم را می‌کند، زندگی گل‌فروش قصه به‌طور فاجعه‌باری بغرنج می‌شود. اسکارلت جوهانسون و تارون اجرتون مشغول مذاکره‌ای چندجانبه با برادران وارنر هستند تا در نقش‌های سیمور و آدری ظاهر شوند، اما این مذاکرات همچنان ادامه دارد و معلوم نیست که نهایتاً شاهد امضای قراردادی باشیم. بیلی پورتر نیز که پیش از این به جمع بازیگران فیلم Little Shop of Horrors پیوست، صداپیشگی گیاه ونوس حشره‌خوار را برعهده دارد و کریس ایوانز نقش دندان‌پزشکی با نام اورین اسکریوِلو، دوست سادیست و بددهانِ آدری را ایفا خواهد کرد که از حرفه‌ی انتخابی خود بسیار لذت می‌برد. این نقش بسیار خیره‌کننده است و آهنگ معروف Dentist از فیلم اصلی نیز توسط این نقش ایفا خواهد شد.

 

فیلم Little Shop of Horrors براساس یک فیلم با همین نام به کارگردانی راجر کورمن ساخته می‌شود که در سال ۱۹۸۰ برای یک تئاتر موزیکال محبوب مورد اقتباس قرار گرفت. در سال ۱۹۸۶ نیز یک اقتباس سینمایی از این تئاتر به کارگردانی فرانک اوز ساخته شد که ریک مورانیس، الن گرین، وینسنت گاردنیا، استیو مارتین، جیم بلوشی، جون کندی، کریستوفر گست و بیل مری در آن نقش‌آفرینی کردند. این فیلم که استیو مارتین را در نقش دندان‌پزشک قرار داد، با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری توانست ۳۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. مارک پلت، سارا شکتر و گرگ برلانتی تهیه‌کنندگان اقتباس تازه خواهند بود و انتظار می‌رود که فیلم‌برداری آن از تابستان ۲۰۲۰ آغاز شود. فیلم Little Shop of Horrors احتمالاً باعث همکاری دوباره‌ی اسکارلت جوهانسون و کریس ایوانز خواهد شد که پیش از این در فیلم‌های Captain America (کاپیتان آمریکا) و Avengers همبازی بودند. او سال گذشته پس از یک دهه ایفای نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول سپرش را بر زمین گذاشت. ایوانز همچنین نقش مهمی در فیلم Knives Out داشت و به این اثر کمک کرد تا با فروش ۳۰۶ میلیون دلاری در گیشه به موفقیت بزرگی دست یابد. مینی سریال Defending Jacob (دفاع از جیکوب) اثر دیگری است که کریس ایوانز به‌عنوانِ بازیگر و تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۴ آوریل ۲۰۲۰) از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------