حسینیان چگونه به تلویزیون بازگشت؟



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,محمدرضاحسینیان
محمدرضا حسینیان که سال ۹۴ در تلویزیون ممنوع‌التصویر شده بود، این روزها با اجرای دو برنامه در صداوسیما فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسینیان که سابقه اجرا در شبکه‌های مختلف سیما را داشته، مدتی است با دو برنامه ترکیبی گفتگو محور به تلویزیون بازگشته است؛ برنامه «سیمای خانواده» و ویژه برنامه «این نیز بگذرد». هرچند او در اسفند ماه ۹۸ هم با یک ویژه برنامه انتخاباتی در قاب سیما دیده شده بود.

 

در سال ۹۴ و در پی مدیریت رسانه تی‌وی پلاس در فضای مجازی، حسینیان از سوی سازمان صداوسیما ممنوع‌التصویر اعلام شده بود.

 

این مجری در بخشی از صحبت‌هایش درباره نحوه بازگشت دوباره به تلویزیون، ضمن تشکر از مساعدت مدیر شبکه اول برای این اتفاق، گفته است: پس از حضور در گروه اجتماعی، از من برای اجرا در برنامه سیمای خانواده دعوت کردند و از آنجا که من در سایر شبکه‌ها اجرایی نداشتم، پس از گفتگو قرار شد هفته‌ای یک یا دو جلسه به عنوان مجری در برنامه پرسابقه سیمای خانواده اجرا داشته باشم. سیمای خانواده برنامه‌ای است با یک ربع قرن سابقه و شناخته شده بین خانواده‌های ایرانی، بنابراین برای من خیلی باعث افتخار بود که در کنار یک تیم کارکشته و کاربلد حضور پیدا کنم. در حال حاضر فعلا روزهای یکشنبه در این برنامه اجرا دارم و ممکن است بنا به نیاز و شیفت بندی، به دو روز در هفته نیز افزایش یابد.

 

این مجری تلویزیونی همچنین درباره حضورش در برنامه دیگر شبکه یک با نام «این نیز بگذرد» که روزهای زوج ساعت ۲۰ و روزهای فرد ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود، توضیح داده است: «این نیز بگذرید» تماشای نیمه پر داستان قصه کروناست و آن روی سکه این ویروس را روایت می‌کند. من فکر می‌کنم تا زمانی که کرونا از کشور برچیده بشود، این برنامه قابلیت پخش هر شب در شبکه یک را دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------