جدیدترین خبرها از فیلم جدید اصغر فرهادی



اخبار,اخبار فرهنگی,اصغر فرهادی

با پایان مهلت ارسال ويدیو توسط متقاضیان برای بازی در تازه ترین فیلم سینمایی اصغر فرهادی، بررسی ویدیوهای ارسالی به زودی آغاز می شود.

اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران طی فراخوانی اعلام کرده بود که علاقه‌مندان به بازی در فیلم «برسد به دست آهو» می توانند با تهیه ویدیوهایی و قرار دادن آنها در فضای تلگرام، خود را معرفی و برای بازی در این فیلم اعلام آمادگی کنند.

به دنبال انتشار این فراخوان علاقه‌مندان برای بازی در فیلم جدید فرهادی، از خود فیلم هایی تهیه کردند و با توجه به تاریخ تعیین شده تا پایان روز یکشنبه ۵ مهرماه، مجموع ویدیوها از سوی متقاضیان ارسال شد.

بر اساس این گزارش تمام ویدیوهاى ارسال شده تا چند روز آينده مورد بررسى قرار خواهند گرفت و ویدیوهاى متقاضیان در اين فراخوان تنها جهت انتخاب بازيگر مورد بازبينى قرار خواهد گرفت و هيچ استفاده ديگرى نخواهند داشت.

کاوه سجاد حسینی کارگردان سینما که در فیلم «برسد به دست آهو» به عنوان دستیار کارگردان با اصغر فرهادی همکاری می کند، با انتشار ویدیویی اعلام کرده که ۱۰ هزار ویدیو دریافت شده است.

ثمين مهاجرانى روابط عمومى فیلم «برسد به دست آهو» نیز به برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر استفاده از ویدیوهای ارسال شده پاسخ داده و در متنی کوتاه چنین آوره است: در پى انتشار برخی شايعات و اخبار ضد و نقيض مبنی بر چگونگی استفاده از ویدیوهاى ارسال شده و همچنين تركيب بازيگران در تازه ترین فیلم اصغر فرهادی، به اطلاع می رسانیم که هیچ یک از شنيده های مطرح شده صحت ندارد و تنها اخبارى مورد تأييد است كه از طریق روابط عمومى اين پروژه ارسال مى شود.

اخبار فرهنگی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------