شبکه ای برای عصبانی کردن مردم!



  صدا و سیما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
این روزها یکی از وظایف و کارهای صدا و سیما به ویژه شبکه انقلابی افق گویا عصبانی تر کردن مردم آن هم با بیان برخی اظهارات عجیب و غریب کارشناسان آن است، صدا و سیمایی که سال ها است با ریزش مخاطب مواجه شده گویا این موضوع چندان برایش اهمیت ندارد و همچنان علی رغم خرج های میلیاردی ترجیح می دهد در قامت بنگاه نفرت پراکنی عمل کند! 

به  گزارش نواندیش؛ این روزها یکی از وظایف و کارهای صدا و سیما به ویژه شبکه انقلابی افق گویا عصبانی تر کردن مردم آن هم با بیان برخی اظهارات عجیب و غریب کارشناسان آن است، صدا و سیمایی که سال ها است با ریزش مخاطب مواجه شده گویا این موضوع چندان برایش اهمیت ندارد و همچنان علی رغم خرج های میلیاردی ترجیح می دهد در قامت بنگاه نفرت پراکنی عمل کند!

 

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی وایرال شد که در آن کارشناس شبکه افق در جملاتی عجیب و تمسخرآمیز درباره علی دایی گفت: ایشان قهرمان محسوب نمی‌شود. خدا به ایشان قد بلندی داده و هرکسی سانتری می‌کشید، توپ به سر او برخورد می کرد و وارد دروازه می‌شد... این افراد قهرمانان ما نیستند! قوه قضاییه و نهادهای امنیتی این افراد را ممنوع الخروج نکنند تا این‌ها بروند و کشور کمی تطهیر شود.

 

میلیاردها تومان بودجه برای عصبانی کردن مردم!

 همانطور که ایسنا نوشت شبکه افق در حقیقت با ماموریت تولید محتوای انقلابی در صداوسیما آغاز بکار کرد و تلاش کرد با استفاده از ظرفیت های انقلابی برای این قشر از جامعه محتوای تلویزیونی تولید کند اما در برخی از مقاطع تولیدکنندگان برنامه در شبکه افق این حقیقت را فراموش کردند که شبکه افق یک شبکه سراسری است که همه مردم می توانند محتوای ان را دنبال کنند و بایستی نسبت به حساسیت های افکارعمومی توجه ویژه داشته باشد. از سوی دیگر شبکه‌ای که می‌توانست با ارائه یک تصویر حساب شده نگاه افکارعمومی به جامعه انقلابی را نزدیک تر کرده و رویکرد جذبی داشته باشد؛ گاهی تبدیل به شبکه‌ای می شود که محل افتراق و ایجاد شکاف در جامعه است و با تولید برنامه های حساسیت برانگیز موجب واکنش های تند از سمت جامعه می شود.

 

این نخستین بار نیست که این شبکه با چنین رویکردی خبرسازی می شود، به طور کلی  مجریان و کارشناسان شبکه افق ید طولایی در عصبانی کردن مردم دارند!

 

بارها گفتیم و نوشتیم و گفتند و نوشتند که در شرایط کنونی چنین اظهارنظرهایی جز اینکه باعث شکاف و دو قطبی شدن بیشتر شود هیچ فایده ای ندارد، علی دایی شاید یک عده از رویکرد سیاسی اش به هر دلیلی راضی نباشند، اما  دلیل بر این نمی شود بزرگی منش و همچنین توانایی های وی را زیر سوال ببرند، کسی که شناسنامه فوتبال ایران در دنیا محسوب می شود قطعا انسان کوچکی در حوزه تخصصی خود نیست، کارشناس برنامه و همه کسانی که احتمالا زین پس قصد حمله به علی دایی را دارند بهتر است اگر مخالفتی با نظرات سیاسی وی دارند آن را نقد کنند تا اینکه با این اظهارات خودشان را زیر سوال برده و مردم را هم عصبانی کنند!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------