آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پخش سریالی فوتبالی با بازی محمدرضا شریفی‌نیا



محمدرضا شریفی‌نیا ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سریال «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی مهدی فرجی از شنبه ۱۷ دیماه ساعت ۱۹ از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود. 

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، این مجموعه ۲۰ قسمتی در ژانر طنز محصول سال ۹۶ است و هنرمندانی نظیر محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و ... در آن نقش آفرینی کرده اند.

 

بنا بر این گزارش، فیلمنامه سریال لژیونر که به قلم پیمان عباسی نوشته شده است، به حواشی ورزش پر طرفدار فوتبال می پردازد و روایتگر مسائل و موضوعات مورد علاقه جوانان پیرامون این رشته ورزشی است.

 

لژیونر روایت دو دوست به نام‌های بهمن (حسن پورشیرازی) و توفیق (محمدرضا شریفی‌نیا) است که مثل دو برادر به هم نزدیک هستند، اما از نظر شخصیتی بسیار از هم دورند. این دو دوست (بهمن و توفیق) در دو شاخه مختلف مرتبط با رشته ورزشی فوتبال فعالیت می کنند و...

 

سریال لژیونر از شنبه ۱۷ دیماه ساعت ۱۹ تماشایی می شود و تکرار آن همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۳ تقدیم نگاه مردم می شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------