شنیده‌ها از داستان و شخصیت ‌های «جوکر۲»؛ پنجاه برابر خشن‌تر از «جوکر»



جوکر۲ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
شنیده‌هایی از قصه «جوکر۲»با بازی واکین فونیکس و لیدی گاگا در حال مطرح شدن در رسانه‌های سینمایی است که خبر از خشونت بسیار زیاد این فیلم دارد. در این شنیده‌ها آمده که «جوکر؛ جنون مشترک» پنجاه برابر فیلم قبلی خشن است و صحنه‌هایی از جمله تجاوز، سر زدن، شکنجه، انفجار بمب و تعداد زیادی قتل در آن وجود دارد! 

قسمت اول «جوکر» فیلمی بود که استودیوی برادران وارنر چندان تمایلی به ساخت آن نداشت، اما این فیلم با بودجه کم توانست بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته باشد و اسکار را هم برای واکین فونیکس به ارمغان بیاورد. اما حالا از قرار معلوم مدیر عامل جدید برادران وارنر دیوید زاسلوف طرفدار بزرگ تاد فیلیپس است و برای همین هم دست فیلیپس و فونیکس در قسمت دوم کاملا باز گذاشته شده است.

 

شایعات در مورد داستان این فیلم به این ترتیب است (خطر لو رفتن داستان): واکین فونیکس در نقش آرتور فلک از زندان فرار می‌کند و کشت و کشتار راه می‌اندازد. او سپس شخصیتی (با بازی لیدی گاگا) را می‌بیند که او هم یک شخصیت بسیار روانی و خطرناک به شیوه خود است. در این شایعات گفته شده که لیدی گاگا نقش هارلی کوئین را بازی نمی‌کند و این شخصیت دیگری است.

 

رابطه فونیکس و گاگا در این شایعات به شکل یک رومانس و عاشقانه ساده نیست، بلکه مثل رابطه «تام و جری» توصیف شده است. همچنین گفته شده که فیلم صحنه‌ای مشابه صحنه تجاوز «پرتغال کوکی» استنلی کوبریک را در خود دارد که قربانی در آن کشته می‌شود.

 

فیلم همچنین موزیکال است اما نه به شیوه «لالا لند» یا «ستاره‌ای متولد می‌شود» بلکه کمی شبیه «نیویورک نیویورک» دیگر اثر مارتین اسکورسیزی است. صحبتی که درباره فیلم اول گفته می‌شد و عملا «جوکر» ادای دین شدیدی به آثار اسکورسیزی مثل «راننده تاکسی» در خود داشت. گفته شده این صحنه‌های موزیکال، کاری می‌کند که تمام طرفداران ژانر موزیکال از سالن بیرون خواهند رفت.

 

یکی دیگر از شایعات این است که اتفاقاتی که در فیلم می‌افتد، احتمالا امکان وقوع «جوکر۳» را بسیار کم می‌کند. یکی از افراد داخل هالیوود گفته:«اگر این فیلم خوب ساخته شود، کله مردم را از فرط هیجان منفجر می‌کند. فیلمنامه شوکه کننده است و اصلا حس یک فیلم دنباله با بودجه بالا را ندارد.»

 

 سینما دیلی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------