پایان همیشگی خندوانه؟



 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 حاشیه‌های خندوانه حالا کار را به گمانه‌زنی درباره تعطیلی همیشگی این برنامه رسانده است. برنامه ترکیبی رامبد جوان که برای نخستین‌بار سال ۹۳ روی آنتن رفت، توانست در فاصله نسبتا کوتاهی، محبوبیت قابل‌توجهی کسب کند اما در سال‌های اخیر، انگار بیش تر از آنکه بتواند مخاطبانش را بخنداند، منتقدانش را برآشفته است. 

پس از ماجراهای پرسروصدای رامبد جوان مانند سفر به کانادا و تولد فرزندش در این کشور یا حاشیه‌های مربوط به ارسال پیامک هزینه‌دار برای مخاطبان و ... حذف نام «وریا» از برنامه آن هم به خاطر تشابه یا تداعی نام یک بازیکن فوتبال، داد همه را درآورده است. حتی پخش شبکه نسیم نیز این اقدام برنامه خندوانه را خودسرانه و خودجوش خواند. اتفاقی که موجی از انتقادها را روانه شخص رامبد جوان کرد. این موضوع واکنش‌های بسیاری در پی داشت و خود رامبد جوان نیز در پیامی ویدئویی مجبور شد از وریا غفوری و مخاطبان برنامه عذرخواهی کند. اما این عذرخواهی پایان ماجرا نبود و انتقادها همچنان ادامه داشت. چون منتقدان از توضیح رامبد جوان قانع نشده بودند. اما حالا و چند روز پس از این اتفاق، محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان در برنامه «خندوانه» در پُستی که در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده، تلویحا از پایان این برنامه و پیوستن آن برای همیشه به تاریخ سخن گفته است.

 

بحرانی در بخشی از این یادداشت بلند خود آورده است: در این سال‌های همکاری با این آدم (رامبد جوان)، بزرگترین انگیزه را دیدم برای ساخت یک برنامه درست و باکیفیت و شاهد بودم که برای رسیدن به این هدف تمام جان و وقت و انرژی و عشقش را گذاشته است... نمی‌دانم «خندوانه» توانسته اهداف سازندگانش را برآورده کند یا نه، اما می‌دانم تمام تلاشش را کرده که یک برنامه سرگرم‌کننده باشد که دغدغه هم داشته باشد و حرف هم بزند. او در ادامه با لحنی که تلویحا بوی خداحافظی از آن به مشام می‌رسد آورده است: ضبط «خندوانه» تمام شده و فکر می‌کنم ۱۰ برنامه برای پخش مانده باشد. شاید بعد از این «خندوانه» برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در «خندوانه» باشم یا نه.... ما بیش از این زور و استعدادی نداشتیم.

 

پیش از این و در اوایل تیرماه امسال نیز رامبد جوان در روزی که علی نصیریان مهمان برنامه‌اش بود، در پاسخ به او که پرسید: «شنیده‌ام برنامه‌ات دارد تمام می‌شود»، گفت: «بله فصل هشتم خندوانه رو به پایان است و قسمت آخر این برنامه شنبه هشتم مرداد، یعنی دو روز مانده به محرم به پایان می‌رسد.» فصل هشتم خندوانه در حالی مردادماه به پایان می‌رسد که شنیده می‌شود که تیم مدیریتی حاکم بر تلویزیون تمایلی به ادامه این برنامه در شکل‌‌و‌شمایل کنونی ندارد. با این همه رامبد جوان خردادماه امسال در یک ویدئو که به مناسبت هشت‌سالگی برنامه خندوانه در اینستاگرامش منتشر کرد، گفته بود: «خندوانه» وظیفه‌اش ایجاد انرژی و حال خوب است، می‌توانم تا روزی که زنده‌ام «خندوانه» بسازم.

 

دنیای اقتصاد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------