آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

۲ فیلم جدید «انتقام جویان» ساخته می‌شود



 انتقام جویان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
استودیو مارول کمپانی دیزنی از ساخت دو قسمت جدید از سری فیلم‌های «انتقام جویان» برای اکران در سال ۲۰۲۵ خبر داد. 

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، «کوین فایگی» رئیس استودیو مارول در جریان کنفرانس سالانه کامیک-کان اعلام کرد دو فیلم «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» و «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» فاز شش دنیای سینمایی بسیار موفق مارول را به پایان خواهند رساند.

 

اعلام این خبر تشویق شدید جمعیت بیش از شش هزار نفری در سالن کنفرانس کامیک-کان در سن‌دیگو آمریکا را به دنبال داشت، هرچند که جزئیات کمی درباره این دو فیلم ارائه شد. «انتقام‌جویان: آخر بازی» که در سال ۲۰۱۹ اکران شد، دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما نام گرفت و محصولات دنیای سینمایی مارول تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته‌اند.

 

رئیس استودیو مارول همچنین از برنامه برای ساخت یک سریال تلویزیونی ۱۸ قسمتی به نام «دردویل: تولد دوباره» برای عرضه در بهار ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس و یک فیلم با عنوان «صاعقه» برای اکران در جولای ۲۰۲۴ خبر داد.

 

مارول به برخی از فیلم‌های فاز پنجم مارول نیز اشاره کرد از جمله اولین فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» که در فوریه آینده با عنوان فرعی «کوانتومانیا» رونمایی شود. فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» نیز نگاهی عمیق‌تر به داستان‌های شخصیت‌های عجیب و غریب فیلم دارد.

 

در انتها نیز تیزری از فیلم جدید «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» به کارگردانی «رایان کوگلر» پخش شد که دنباله ای بر فیلم پرفروش «پلنگ سیاه» (۲۰۱۸) با بازی «چادویک بوزمن» است که دو سال بعد بر اثر سرطان درگذشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------