آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

۳ ستاره معروف که تحمل زندگی در اینجا را ندارند



 سبک زندگی هالیوودی برای همه مناسب نیست. مشارکت‌های اجتماعی پیچیده، نمایش‌ فیلم، مهمانی‌ ها، عکسبرداری‌ ها و پاپاراتزی ها، بسیاری از ستاره ها مثل کریس همسورث، مارک روفالو، نیکول کیدمن و بسیاری دیگر را بر آن داشته تا لس آنجلس را با هدف دستیابی به آرامش بیشتر ترک کنند.

 

 ستاره معروف,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

«ثور» ترجیح داد به سرزمین خودش برود

 

وقتی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و همسرش السا پاتاکی تصمیم گرفتند بچه‌دار شوند، به استرالیا برگشتند؛ همان‌جایی که بازیگر نقش ثور در آن متولد شد. او لس آنجلس را «خفه کننده» توصیف کرد و گفت نمی‌خواست فرزندانش در این محیط بزرگ شوند.

 

 ستاره معروف,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

همسورث می‌گوید: «من کاری را که به عنوان بازیگر انجام می‌دهم دوست دارم. اما وقتی دائما در محاصره آن هستید احساس خفگی می‌کنید. ما دوش به دوش یکدیگر در حومه شهر زندگی می‌کردیم و فکر کردیم دلمان نمی‌خواهد بچه‌هایمان این‌طور بزرگ شوند. داشتن یک مزرعه اینجا در سواحل استرالیا بهترین چیز است.»

 

 ستاره معروف,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

مارک روفالو به دنبال یک سبک زندگی روستایی

 

زمانی که مارک روفالو (Mark Ruffalo) به شهرت رسید تصمیم گرفت در کالیفرنیا نماند. مارک و همسرش وسایلشان را جمع کردند و در تلاش برای تجربه یک سبک زندگی روستایی‌، به دور از شلوغی هالیوود به سمت شمال نیویورک رفتند. این زوج از اواخر دهه ۱۹۹۰ در منطقه مسکونی کلیکون در نیویورک زندگی می‌کنند؛ جایی که می‌توانند فرزندان خود را به دور از کانون توجهات بزرگ کنند.

 

 ستاره معروف,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

روفالو می‌گوید: «مهم نیست کجای دنیا باشم، این همان چیزی است که من به آن خانه می‌گویم. مردم این جامعه آدم‌های خوبی هستند و فکر می‌کنم این مکان به خوبی حفظ شده است. اینجا من بهتر یا بدتر از یک آدم دیگر نیستم. مهم نیست که من بازیگرم یا نه. من قدردان این نوع احترام هستم.»

 

 ستاره معروف,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

نیکول کیدمن و همسرش همچنان در آمریکا اما دور از هیاهوی لس آنجلس

 

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و کیث اربن (Keith Urban) که هردو اصالتا استرالیایی هستند، تصمیم گرفتند در ایالات متحده بمانند، اما به جای لس آنجلس به نشویل ایالت تنسی نقل مکان کنند. نیکول کیدمن می‌گوید از اینکه می‌تواند بدون اینکه پاپاراتزی مزاحمش شوند قدم بزند و خرید کند خیلی خوشحال است.

 

 ستاره معروف,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

کیدمن می‌گوید: «مثل یک زندگیِ عادی است، همان چیزی که می‌خواستم. همیشه گفته‌ام که عاشق درام و خلق نقش و اجرا هستم اما زندگی که دارم را هم دوست دارم. روتین زندگی و خانواده و ناهار و شام را دوست دارم. به چیز زیادی نیاز ندارم. احتیاج ندارم شب‌ها بیرون بروم. می‌شود گفت تقریبا آدم خانه‌ نشینی هستم.»

 

روزیاتو 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------