آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

درخواست 8 سال زندان برای شکیرا به اتهام فرار مالیاتی



  شکیرا ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
وکلای شکیرا می گویند اکثر درآمد او تا سال 2014 در نتیجه کنسرت هایش در سراسر جهان به دست آمده بود. 

 دادستانی اسپانیا درخواست 8 سال زندان و 24 میلیون یورو جریمه برای شکیرا خواهد کرد.

 

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستانی کل بارسلونا این خواننده معروف کلمبیایی - اسپانیایی را به فرار مالیاتی 14.5 میلیون یورویی بین سال های 2012 تا 2014 متهم کرده است.  

 

شکیرا بارها خود را در این موضوع بی گناه اعلام کرده و گفته با قضات و دادستانی اسپانیا برسر این ماجرا معامله نخواهد کرد و محاکمه را می پذیرد.

 

 با رد معامله شکیرا با دادستانی، محاکمه آغاز خواهد شد. او متهم است که در سه سال 2012 تا 2014 ، میزان درآمد خود را برای اداره مالیات اسپانیا اعلام نکرده است.

 

دادستانی اسپانیا می گوید شکیرا از سال 2011 در اسپانیا زندگی می کند اما پرداخت مالیاتی خود را در جزایر باهاماس قرار داده بود.

 

این همان سالی است که شکیرا با "جراد پیکه" بازیکن تیم فوتبال بارسلونا زندگی مشترک را آغاز کرد. آنها در سال 2022 جدایی از یکدیگر را اعلام کردند. حاصل این زندگی مشترک 2 فرزند بود.

 

  شکیرا ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

جزایر باهاماس از جمله مناطقی است که ثروتمندان برای فرار از پرداخت مالیات های بالا، به آنها روی می آورند و می توانند از این طریق با دور زدن نظام مالیاتی کشورها، مالیات بسیار کمتر و ناچیزی بپردازند.

 

در مقابل، وکلای شکیرا می گویند اکثر درآمد او تا سال 2014 در نتیجه کنسرت هایش در سراسر جهان به دست آمده بود و او نمی توانست بیش از 6 ماه در سال در اسپانیا زندگی کند. این کمتر از مدت زمانی است که افراد براساس آن باید مالیات را در اسپانیا پرداخت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------