آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

عذرخواهی مرد جنجالی اسکار ۲۰۲۲ از کریس راک | همسرم در آن حادثه از من چیزی نخواست



 کریس راک  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
ویل اسمیت با انتشار ویدیویی درباره سیلی اسکار صحبت کرده و از کریس راک عذرخواهی کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، ویل اسمیت در برابر دوربین درباره جنجال‌های به راه افتاده از سیلی‌ای که در مراسم اسکار به کریس راک زد صحبت کرد و گفت چه فکری درباره این موضوع که وجهه او را نزد مردم مخدوش کرد، دارد.

 

در این پست احساسی که در یوتیوب منتشر شده، اسمیت توضیح داده که چرا اندک زمانی پس از آن که در مراسم اسکار نود و چهارم به راک سیلی زد و بعد برای دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» روی سن فراخوانده شد، در سخنانش از راک عذرخواهی نکرد.

 

اسمیت همچنین گفته همه چیز هنوز نامشخص است و او با کریس تماس گرفته و پیامی که دریافت کرده این بود که او آماده صحبت نیست و وقتی آماده بود تماس می‌گیرد.ژ

 

مجری اسکار ۲۰۲۲ بالاخره به سیلی جنجالی ویل اسمیت واکنش نشان داد

اسمیت در این ویدیو بار دیگر تکرار کرد که از همه کاری که کرده متاسف است و رفتارش «غیر قابل‌ قبول» بود. وی گفته به خشونت راک برای جوکی که درباره سر بی‌موی همسرش گفته پاسخ داده، زیرا این بیماری همسرش را رنج می‌دهد و وی دارد با این بیماری مبارزه می‌کند.

 

اسمیت در یکی دو جای این ویدیو آه عمیقی می‌کشد و به نظر می‌رسد دارد سعی می‌کند تا جلوی جاری شدن اشکش را بگیرد. وی می‌گوید: هیچ بخش از وجودم حالا فکر نمی‌کند که آن رفتار درست بوده. هیچ بخش من فکر نمی‌کند که این بهترین راه برای مقابله با حس بی‌احترامی یا توهین باشد.

 

وی همچنین تاکید کرده که همسرش از وی چیزی نخواست و تشویق به انجام واکنشی در برابر گفته‌ها راک نکرد.

 

این بازیگر افزوده است: به نظر می‌رسد من خودم این رفتار را با توجه به تجربیاتی که با راک داشتم انتخاب کردم. ربطی به «جادا» ندارد و من از او و فرزندانم که چنین فشاری را تحمل کردند هم عذرخواهی می‌کنم.

 

این احتمال داده می‌شد که ویل اسمیت در مصاحبه‌ای با یک چهره برجسته مثل اوپرا وینفری بخواهد درباره پیامدهای سیلی زدن به راک صحبت و عذرخواهی کند اما وی ترجیح داد از رسانه‌های اجتماعی استفاده کند و به طور مستقیم راک و هوادارانش را خطاب قرار دهد.

 

اسمیت در سخنانش از مادر راک که بعدا در این باره صحبت کرده بود و تونی برادر راک هم عذرخواهی کرد و گفت اصلا آن لحظه تصور نکرده بود که چه قدر افراد دیگری هم آسیب می‌بینند. وی همچنین از کوئست‌ لاو عذرخواهی کرد. در شب اهدای جوایز اسکار، ویل اسمیت درست پیش از اهدای جایزه بهترین مستند به کارگردان «تابستان روح» ساخته کوئست لاو به راک حمله کرد. واکنش حضار به این رفتار، حضور کوئست لاو روی صحنه را تحت شعاع قرار داد.

 

راک به تازگی در یک برنامه استندآپ کمدی در نیوجرسی برای نخستین بار در این باره واکنش نشان داده و گفته است: هر کسی که بگوید واژه‌ها دردناک‌ هستند یعنی هرگز با یک سیلی در صورتش روبه‌رو نشده. اما من قربانی نیستم.

 

وی به شوخی افزود: آن ضربه لعنتی درد داشت، اما خودم را تکان دادم و روز بعد به کارهایم رسیدم. برای بریدن دستم با کاغذ راهی بیمارستان نمی‌شوم.

 

ویل اسمیت این ویدیو را با این قول که از اشتباهش درس بگیرد به پایان برده است: می‌دانم گیج کننده بود، می‌دانم تکان دهنده بود اما قول می‌دهم عمیقا متعهد به قرار دادن نور، عشق و شادی در جهان هستم و قول می‌دهم دوباره بتوانیم با هم دوست باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------