آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مایکل مان رمان «مخمصه ۲» را منتشر کرد/ حضور در فهرست پرفروش‌ها



 مایکل مان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مایکل مان یک هفته است که با انتشار رمان «مخمصه ۲» در فهرست کتاب‌های پرفروش جای گرفته است. 

به گزارش  مهر  به  نقل از ورایتی، مایکل مان که تولید فیلم پرستاره «فراری» را از همین هفته در ایتالیا آغاز کرد، با انتشار اولین رمانش با عنوان «مخمصه ۲» که ادامه‌ای بر فیلم جنایی پرفروش او در سال ۱۹۹۵ است، در صدر فهرست‌های فروش کتاب جای گرفته است.

 

وی این کتاب را با همکاری مگ گاردینر نویسنده کهنه‌کار آثار هیجان‌انگیز نوشته و در کتاب شخصیت‌های پیچیده‌ای را که در فیلم اصلی تصویر شده‌اند، جای داده است. از یک دزد حرفه‌ای یعنی نیل مک کاولی با بازی رابرت دنیرو تا کارگاه لس‌آنجلسی وینسنت هانا که آل پاچینو نقشش را ایفا کرده بود. گرچه فیلم با کشته شدن مک‌کاولی توسط هانا در پایان تحقیقات چند ساله این کارآگاه به پایان می‌رسد، اما این دو شخصیت پیوندی غیرقابل توضیح را در رابطه خود شکل داده بودند که بیشتر در این رمان جدید به آن پرداخته شده است.

 

‌این رمان ۴۶۶ صفحه‌ای هم به عنوان دنباله فیلم و هم به عنوان پیش‌درآمدی بر آن عمل می‌کند و ماجراهای دیگری را نیز روایت می‌کند که شخصیت‌های دیگر فیلم از جمله کریس با بازی وال کیمر در آن دخیل بودند. در واقع داستان این کتاب از سال ۱۹۸۸ که هنوز مک کاولی زنده بود تا رویدادهای پس از فیلم را دربرمی‌گیرد.

 

‌مایکل مان تحقیقاتش برای «مخمصه» را از اوایل ۱۹۷۰ که در حال تحقیق درباره رابطه دو شخصیت واقعی یعنی کارآگاهی از شیکاگو با نام چاک آدامسون و مک کاولی اصلی بود شروع کرد. او اول این داستان را برای یک فیلم تلویزیونی در سال ۱۹۸۹ به کار برد و بعد ۶ سال بعد در فیلم سینمایی ۳ ساعته «مخصمه» از آن استفاده کرد.

 

«مخمصه ۲» اولین کتاب از یک قرارداد چند میلیون دلاری بین این کارگردان و انتشارات هارپر کالینز است. گفته شده مان قصد دارد از این کتاب جدید برای ساخت دنباله فیلم هم استفاده کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------