این عراقی خوشبخت، شوهر جدید ابرو گوندش است



​ابرو گوندش و معشوق عراقی اش راسان خوشناو که ۱۹ سال کوچکتر از او است، بی سر و صدا در دبی ازدواج کردند! 

به  گزارش روزیاتو؛ ابرو گوندش، خواننده مشهور ترکیه، همچنان با تحولات زندگی خصوصی خود، نام خود را در تیتر اخبار ترکیه نگه داشته است. این طور که گفته می شود او سال گذشته از رضا ضراب طلاق گرفته بود و با تاجر ثروتمند عراقی راسان خوشناو در رابطه است؛ رابطه ای که گویا منجر به ازدواج بی سر و صدای آنها شده است.

 

ابرو گوندش و معشوق عراقی اش ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

تصاویری که از صحنه های عاشقانه رابطه این دو منتشر شده است حقیقی بودن این رابطه را تقریبا مستند کرده و در نهایت طبق ادعای جدید رسانه های ترکیه، ابرو و راسان دور از چشم رسانه ها در دبی با هم ازدواج کرده اند. در ادامه به جزییات این خبر خواهیم پرداخت.

ابرو گوندش و معشوق عراقی اش ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

حتی گفته می‌شود که این تاجر عراقی از طرفداران پر و پا قرص ابرو گوندش بوده و به تماشای عشق او در صحنه اجرا می‌رفته است. او همیشه میز جلوی سالن را رزرو می کرده و هر هفته که ابرو روی صحنه می‌رفت، جایی ویژه برای خود می‌گرفت تا او را تماشا کند.

 

ابرو گوندش و معشوق عراقی اش ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

ازدواج در سکوت

 

گفته می شود این مرد جوان از ابرو گوندش ۱۹ ساله کوچکتر است. رابطه ای که از همین ابتدایش گمان می رود پر از جنجال و حاشیه های خبری باشد.

 

ابرو گوندش و معشوق عراقی اش ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

گوندش که با معشوق خود، خوشناو، در دبی ملاقاتی مخفیانه داشت، در دبی هم با او ازدواج کرد.

 

علاوه بر این، معلوم شد که گوندش به دنبال مدرسه ای برای دخترش آلارا بوده و قصد دارد برای همیشه در دبی ساکن شود. طبق ادعاها، گوندش تنها زمانی به ترکیه می آید که کنسرت برگزار شود. گفته شده است که ابرو گوندش برای اقامت در دبی کوچکترین تردیدی نداشته است.

 

ازدواج با وجود ۱۹ سال اختلاف سنی!

 

همان طور که گفته شد، شوهر جدید ابرو گوندش ۱۹ سال با او اختلاف سنی دارد و ابرو برای نزدیکتر شدن به او به دبی نقل مکان کرده است. در واقع، ابرو گوندش، ۴۷ ساله، عاشق راسان خوشناو، تاجر جوان ۲۸ ساله از شمال عراق شد.

ابرو گوندش و معشوق عراقی اش ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

گفته می شود این جوان تاجر مدتی است که ابرو گوندش را تنها نمی گذارد. خوشناو با احساس عشق بسیار پرشور به گوندش، از ویلای خود نقل مکان کرد تا به این خواننده نزدیک شود.

 

همچنین ادعا شد که به گوندش گفته است: “من هر روز با تو خواهم بود و ترکت نمی کنم”.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------