تئوری‌های عجیب درباره مرگ‌های مشکوک در هالیوود / پای شبکه‌های قاچاق انسان در میان است؟



 تئوری‌های عجیب ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تئوری‌های توطئه «کیوانان» (QAnon) در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار بیشتری در فرهنگ عامه پیدا کرده است. یکی از این تئوری‌ها که مدرکی برای اثباتش ارائه نشده، وجود شبکه‌ای متشکل از نخبگان است که از پدوفیلیا حمایت می‌کنند. «جیمی سیل» اسکیت‌باز سابق هفته گذشته با انتشار یک توییت ادعا کرد که «پل واکر»، «آنتونی بوردین»، «آن هیش» و «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «راست» (Rust) همگی در حال تولید مستند‌هایی در مورد قاچاق انسان و پدوفیلیا بوده‌اند. 

تئوری‌های توطئه‌ای در شبکه‌های مجازی وجود دارد که از ارتباط مرگ‌های ناگهانی و تصادف‌ها در هالیوود و پرونده قاچاق انسان و کودک‌آزاری حکایت دارد.

 

تئوری‌های توطئه «کیوانان» (QAnon) در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار بیشتری در فرهنگ عامه پیدا کرده است. یکی از این تئوری‌ها که مدرکی برای اثباتش ارائه نشده، وجود شبکه‌ای متشکل از نخبگان است که از پدوفیلیا حمایت می‌کنند.

 

محکومیت «گیلین مکسول» اخیرا این باور را شعله‌ورتر کرد و باعث شد تئوری‌های بیشتری مطرح شوند. «جیمی سیل» اسکیت‌باز سابق هفته گذشته با انتشار یک توییت ادعا کرد که «پل واکر»، «آنتونی بوردین»، «آن هیش» و «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «راست» (Rust) همگی در حال تولید مستندهایی در مورد قاچاق انسان و پدوفیلیا بوده‌اند.

 

تصویر این توییت در شبکه‌های اجتماعی بیشتری از جمله «ردیت» و «تلگرام» بازنشر شد و بحث‌های زیادی را ایجاد کرد. با این حال در سال‌های اخیر پس از مرگ سلبریتی‌ها چنین شایعه‌هایی پدیدار می‌شدند و عده‌ای آن‌ها را با شبکه‌های قاچاق انسان مرتبط می‌کردند.

 

برای ادعای مطرح شده در مورد «آن هیش» مانند سلبریتی‌های دیگر، مدرکی ارائه نشده است. این بازیگر برنده امی ۱۲ آگست در یک سانحه رانندگی از دنیا رفت در حالی که گزارش شد او کنترل خودرویش را از دست داده و به سمت یک منزل مسکونی منحرف شده است. کالبدشکافی هیش نشان می‌داد که در خون او کوکائین و فنتانیل وجود داشته است. هیش یک هفته در کما بود و سپس از دنیا رفت. پزشکی قانونی لس‌آنجلس علت مرگ هیش را تصادف و در نتیجه استنشاق دود و سوختگی اعلام کرده است.

 

«آن هیش» بازیگر فیلم «دانی براسکو» (Donnie Brasco) پیش از مرگ در حال فیلمبرداری «دختر اتاق ۱۳» (Girl in Room ۱۳) بود. این فیلم که از «رویدادهای واقعی الهام» گرفته شده بود، داستان جستجوی یک دختر قربانی قاچاق انسان را روایت می‌کند اما فیلمی مستند در مورد پدوفیلیا یا قاچاق انسان نبود.

 

«آنتونی بوردین» ژوئن سال ۲۰۱۸ در فرانسه دست به خودکشی زد و دادستان فرانسوی اعلام کرد که «دلیلی برای قتل» یافت نشده است. بوردین نویسنده و سرآشپز تحسین‌شده در فرانسه فصل جدید «بخش‌های ناشناخته» (Parts Unknown) را فیلمبرداری می‌کرد.

 

«آزیا آرجنتو» شریک زندگی سابق بوردین ادعا می‌کند که قربانی آزار جنسی «هاروی واینستین» تهیه‌کننده بدنام هالیوود شده است. واینستین که در زندان به سر می‌برد، رابطه نزدیکی با «جفری اپستین» مجرم جنسی داشت که ۱۰ آگست ۲۰۱۹ خودش را حلق‌آویز کرد. اما این تنها سرنخی نیست که به بوردین را به اپستین وصل می‌کند.

 

بوردین و آرجنتو در زمان مرگ مستندساز با یکدیگر رابطه داشتند. دو ماه پس از مرگ بوردین، «نیویورک تایمز» گزارش داد که آرجنتو در سال ۲۰۱۳ وقتی ۳۷ ساله بوده به یک بازیگر ۱۷ ساله به نام «جیمی بنت» آزار جنسی رسانده است. آرجنتو با انتشار بیانیه‌ای این اتهام را رد کرد اما گفت بوردین «شخصا متعهد شده به بنت کمک مالی کند.» با این حال مدرکی وجود ندارد که ثابت کند مرگ بوردین به این اتهام جنسی مرتبط است. پیش‌تر ادعا شده بود که بوردین در تولید «کودکان خاموش» (The Silent Children) مشارکت کرده است اما سازندگان فیلم همکاری بوردین را تکذیب کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------