بازیگر و مدل مشهور در ۳۲سالگی درگذشت



 چارلبی دین کریک ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
چارلبی دین با نام کامل چارلبی دین کریک بازیگر و مدل اهل آفریقای جنوبی که در فیلم مثلث غم (Triangle Of Sadness) خوش درخشید ، در پی ابتلا به یک بیماری ناگهانی ، در ۳۲ سالگی درگذشت. 

به گزارش پارسینما؛ چارلبی دین کریک ۵ فوریه سال ۱۹۹۰ در کیپ تون به دنیا آمده بود.

 

دین در کیپ تاون در خانواده یوهان و جوآن کریک به دنیا آمد و بزرگ شد. او مدلینگ را از سن شش سالگی شروع کرد و در تبلیغات و کاتالوگ ها ظاهر شد. او زمانی که ۱۲ ساله بود با آژانس Alfa Model Management قرارداد بست و از سن ۱۴ سالگی تحت آموزش خانگی قرار گرفت. او بین کیپ تاون، جایی که در مدرسه تئاتر واترفرانت تحصیل کرد، و مناطقی مانند توکیو، نیویورک و لندن برای حرفه خود سفر کرد.

 

در اکتبر ۲۰۰۸، دین و مدل همکار اشتون اشنهاژ از یک تصادف رانندگی جان سالم به در بردند. او در بیمارستان میلنرتون مدی-کلینیک بستری شد. او پس از تصادف از حرفه خود فاصله گرفت.

 

در سال ۲۰۱۰، دین اولین بازیگری خود را در اقتباس سینمایی از Spud در نقش آماندا انجام داد، نقشی که او در دنباله فیلم Spud 2: The Madness Continues دوباره ایفا می کرد. او در سال ۲۰۱۷ در فیلم‌های «نخواب» و «مصاحبه با خدا» در سال ۲۰۱۸ بازی کرد. در همان سال، او نقش سیونید را دریافت کرد، شخصیتی که در دو فصل سریال Black Lightning در دنیای دی سی بازی کرد. در فوریه ۲۰۲۰، اعلام شد که دین به جمع بازیگران فیلم مثلث غم روبن اوستلوند پیوسته است.

 

دین در مثلث غم نقش شخصیتی به نام یایا را بازی کرده است که به همراه مهمانان دیگری به یک قایق تفریحی دعوت می‌شود و سلسله وقایع هیجان انگیزی را تجربه می کنن.

 

دین با مدل آفریقای جنوبی لوک ولکر نامزد کرده بود. او در ۲۹ اوت ۲۰۲۲ در شهر نیویورک در سن ۳۲ سالگی بر اثر بیماری ناگهانی درگذشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------