۷ شخصیت دوست‌داشتنی و پرطرفدار در سینمای که انسان نیستند



 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
در انیمیشن‌ها و فیلم‌های زیادی حیوانات نقش اصلی و تاثیرگذار دارند. بعضی از این شخصیت‌ها بسیار معروف شده‌اند و حتی بعد از گذشت سال‌ها، هنوز در خاطره‌ها هستند و از آنها یاد می‌شود. 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از movieweb، تعداد زیادی شخصیت حیوانی خارق‌العاده، هم در سبک انیمیشن و هم در سبک لایو اکشن، وجود دارد که نقش اصلی داستان‌های سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی را بازی می‌کنند. حضور حیوانات به عنوان شخصیت اصلی، جذابیت بی‌نظیری را برای این فیلم‌ها به ارمغان می‌آورد و آنها را به طور منحصربه‌فردی به‌یادماندنی می‌کند. با اینکه هرکس شخصیت مورد علاقه خود را دارد، بدون شک برخی از آنها بهترین شخصیت‌های اصلی حیوانات در فیلم‌ها هستند که در اینجا بر اساس رتبه‌بندی‌های انجام‌شده به آنها می‌پردازیم.

 

۷- پدینگتون

فیلم‌های پدینگتون برای همه سنین فوق‌العاده سرگرم‌کننده هستند و آنقدر مورد پسند قرار گرفته‌اند که سومین فیلم این مجموعه هم در دست ساخت است. داستان خرس کوچکی که مجبور شده از خانه‌اش جدا شود و خانه جدیدی در کشوری جدید بیابد، هرکسی را منقلب می‌کند و مضامین شگفت‌انگیز و معناداری زیادی را با خود به ارمغان می‌آورد. پدینگتون در داستان‌هایش پشتکار نشان می‌دهد، همیشه سعی می‌کند خوش‌بین باشد و سخت تلاش می‌کند تا همه چیز را درست کند. او سعی می‌کند دنیا را به جای بهتری تبدیل کند و بر عشق به خود و عشق به دیگران تمرکز می‌کند و در عین حال در جایی که شایسته است درخواست می‌کند و احترام می‌گذارد. او به عنوان شخصیت اصلی، شجاعت و عشق و همچنین بسیاری از عادات و ایده‌های خوب دیگر را تشویق می‌کند. شخصیت او تأثیر خوبی بر مخاطبان جوان‌تر دارد و همچنین یادآوری خوبی برای بینندگان مسن است. پدینگتون شخصیتی شیرین و دوست‌داشتنی دارد و به همه کمک می‌کند.

 

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۶- رمی در «راتاتویی»

رمی قهرمان داستانی عالی است و شخصیت اصلی داستانی است که به شما یاد می‌دهد بر اساس ظاهر یا کلیشه قضاوت نکنید. هر زمان که رمی با یک انسان روبه‌رو می‌شود، آنها سعی می‌کنند او را به‌سادگی به این دلیل که یک موش است بکشند. لینگوئینی تنها کسی است که می‌خواهد به او فرصت بدهد و با انجام این کار متوجه می‌شود که رمی استعدادی باورنکردنی دارد که با سرآشپزهای حرفه‌ای رقابت می‌کند. او در بین موش‌ها و همچنین انسان‌ها رانده‌شده است و فقط به دنبال خودش است. او یک شخصیت ضعیف و صمیمانه دارد که همه مخاطبان با آن ارتباط برقرار می کنند. رمی بر کشف و دوست داشتن شما تمرکز می‌کند، و همچنین خود را با افرادی که واقعاً به شما اهمیت می‌دهند، احاطه می‌کند. رمی به دنبال رویاهایش می‌رود و هرگز تسلیم نمی‌شود و شخصیتی الهام‌بخش برای تماشاگران فراهم می‌کند تا به آن نگاه کنند.

 

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۵- دسپرو در «داستان دسپرو»

دسپرو موش کوچولوی جذابی است که صداپیشگی او را متیو برودریک بر عهده دارد و بر اساس شخصیت کتاب کیت دی کامیلو ساخته شده است. دسپرو همچنین شخصیتی است که داستانش حول محور واقعی بودن با خود است. او در سرزمین پادشاهی زندگی می‌کند که پس از مرگ ملکه‌اش دچار ناامیدی شده است و همه جوندگان زندگی پنهانی دارند. موش‌های دیگر آرام و محتاط هستند و از انسان‌ها دوری می‌کنند، اما دسپرو کنجکاو است و می‌خواهد دنیا را کشف کند و به نیازمندان کمک کند. داستان او درباره قهرمان بودن با شرایط موجود است و نیز پیروی کردن از قلبتان برای انجام آنچه فکر می‌کنید درست است.

 

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۴- رنگو

این آفتاب‌پرست کوچولوی بدبو، قهرمانی است که دوست‌داشتنی نیست و همین او را تبدیل به یک شخصیت عجیب و غریب اما جالب می‌کند که می‌توان آن را در طول داستانش دنبال کرد. داستان رنگو از جایی شروع می‌شود که یک آفتاب‌پرست بی‌نام است که از ماشین صاحبانش می‌افتد و در بیابان گم می‌شود. در زندگی قبلی خود به عنوان یک حیوان خانگی، خود را با اجرای نمایش‌هایی سرگرم می‌کرد که در آنها قهرمان بود. اما وقتی که خود را در یک جامعه بیابانی می‌یابد، فرصت تغییر و تبدیل شدن به یک قهرمان واقعی را دارد. رنگو یک قوس داستانی الهام‌بخش دارد. او خود را از بسیاری جهات رشد می‌دهد و بهبود می‌بخشد و می‌تواند دریابد که واقعاً می‌خواهد چه کسی باشد.

 

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۳- باسیل در «کارآگاه موش بزرگ»

فیلم کلاسیک قدیمی دیزنی The Great Mouse Detective یک داستان سرگرم‌کننده موشی بر اساس داستان‌های شرلوک هلمز است. این فیلم حول محور باسیل، شخصیت منزوی شرلوک، است که سعی می‌کند به یک دختر موش کوچک کمک کند تا پدرش را نجات دهد. شخصیت باسیل مشکل بزرگی دارد که در ابتدا فردی است که فقط به خود فکر می‌کند، اما بعدا تبدیل به فردی دلسوزتر می‌شود. او به شخصیتی تبدیل می‌شود که برای محافظت و کمک به دیگران، نه صرفاً برای نیازهای خود یا برای یک مورد، شجاعت نشان می‌دهد. رشد شخصیت باسیل برای تماشاگران دلگرم‌کننده است و نمونه خوبی از قهرمانی است که بر کمک به دیگران متمرکز است.

 

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۲- سالم در «سابرینا، جادوگر نوجوان»

سالم گربه‌ای است که بیشتر به عنوان یک شخصیت سرگرم‌کننده مطرح است. او دمدمی‌مزاج و طعنه‌آمیز است و همیشه موفق می‌شود حال و هوا را آرام و مطلوب کند. او فقط یک گربه ناطق معمولی نیست، بلکه یک جادوگر همکار است که در قالب یک گربه به عنوان مجازات برای سوء‌استفاده از قدرتش زندانی شده است. سالم به دلیل منحصربه‌فرد و خنده‌دار بودن داستان و شخصیتش، یک شخصیت اصلی حیوانی جالب برای بینندگان است.

 

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۱- اصلان در «تواریخ نارنیا»

اصلان شخصیتی سلطنتی است که همه ما او را از مجموعه فیلم‌های محبوب Chronicles of Narnia به یاد داریم. طرفداران این مجموعه که هنوز امیدوارند قسمت‌های بیشتری از آن ساخته شود، شخصیت‌های فوق‌العاده آن را به یاد می‌آورند. اصلان نقش رهبر داستان را ایفا می‌کرد و محافظ و شخصیتی پدرگونه برای فرزندان Pevensie بود. او به مردم و دیگر موجودات عرفانی اطراف خود الهام می‌بخشد. او برای خیر می‌جنگد و از کسانی محافظت می‌کند که نمی‌توانند از خود محافظت کنند. او حاضر است خود را قربانی کند تا خیر بر شر پیروز شود. اصلان نمونه کاملی از یک رهبر و یک قهرمان است.

 شخصیت حیوانی خارق‌العاده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------