آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مجری تلویزیون در آستانه عروسی‌‌اش خودکشی کرد!



به  گزارش برترین‌ها به نقل از رسانه فارسی‌زبان: جسد نینا پاچولکه ۲۷ ساله، روز شنبه ۲۷ اوت، در آپارتمانش پیدا شد. پلیس در پی تماس دوستان نینا و ابراز نگرانی از اینکه او تهدید کرده است خودکشی می‌کند، در ساعت ۱۱ صبح به آپارتمان او رفت و با جسد بی‌جان این زن جوان روبرو شد.

نینا پاچولکه ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

هنوز مشخص نیست که نینا چگونه جان خود را از دست داده است.

 

به گزارش نشریه دیلی‌میل، مرگ او شش هفته قبل از ازدواج با نامزدش رخ داد. کایل هاس، که از همسر سابقش جدا شده بود، پدر دو فرزند و از نینا ۱۱ سال بزرگ‌تر است. این زوج با هم زندگی می‌کردند اما هاس روز شنبه که نینا جانش را از دست داد، در خانه نبود. هاس ۳۸ ساله هنوز در مورد مرگ نامزدش اظهارنظر نکرده است.

 

کایل در یک ادای احترام تلخ در فیس‌بوک گفت: «نینا... من تو را بیشتر از آن که بتوانی درک کنی، دوست دارم. تو بهترین دوست من بودی؛ همه دنیای من بودی. خیلی متاسفم که نتوانستم نجاتت دهم.»

 

نینا ستاره و کاپیتان تیم بسکتبال مدرسه‌اش نیز بود. او در ۱۸ سالگی، اتفاق تلخ از دست دادن عشق اولش به دلیل ابتلا به سرطان را از سر گذراند. در آن زمان، هر دو هنوز دبیرستانی بودند. او در سال‌های بعد، به یاد عشق ازدست‌رفته‌اش به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تحقیقات سرطان ادامه داد.

 

در بیانیه‌ای در وب‌سایت شبکه دبلیو.‌ای.او.دبلیو (WAOW)، شبکه‌ای که او برای آن کار می‌کرد، آمده است: «کل گروه این‌جا در خبر۹ از این فقدان درهم شکسته‌اند؛ می‌دانیم که بسیاری دیگر نیز همین‌طورند. نینا عاشق این جامعه و مردمی بود که این‌جا زندگی می‌کردند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------