آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دیدار مجدد زوج ایندی پس از ۳۸ سال | فصل پنجم ایندیانا جونز اکران می‌شود



 زوج ایندی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
نمایشگاه D۲۳ دیزنی فرصتی دوباره فراهم کرد تا «هریسون فورد - Harrison Ford» پس از ۳۸ سال دوست قدیمی‌اش «که هوی کوان - Ke Huy Quan» را که در فصل دوم ایندیانا جونز در سال ۱۹۸۴ نقش‌آفرینی کردند، به آغوش بکشد. 

به گزارش همشهری آنلاین، ایندیانا جونز - Indiana Jones یک فرنچایز(کسب و کار) چندرسانه‌ای آمریکایی است که بر اساس ماجراهای باستان‌شناسی تخیلی به‌ نام دکتر هنری والتون «ایندیانا» جونز جونیور ساخته شده ‌است. نخستین فصل این فرنچایز با عنوان مهاجمان صندوق گمشده در سال ۱۹۸۱ منتشر شد.

 

در فصل دوم این فیلم با عنوان ایندیانا جونز و معبد مرگ در سال ۱۹۸۴ ، هریسون فورد و که هوی کوان کنار هم ظاهر شدند.

 

در سال های ۱۹۸۹ و ۲۰۰۸ دو فصل دیگر آن با نام های ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی و  ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین ساخته شد که پنجمین فصل آن هم در دست ساخت بوده و ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

 

در این مجموعه که توسط جرج لوکاس ساخته می شود هریسون فورد نقش ایندیانا جونز را ایفا می‌کند.

 

فورد که در کنفرانس دیزنی برای معرفی نخستین تریلر فصل پنجم این فرنچایز ظاهر شد تایید کرد که بازی در نقش پادشاه جمجمه بلورین آخرین باری خواهد بود که این بازیگر آمریکایی ۸۰ ساله فدورا - fedora (گونه‌ای از کلاه) و ژاکت چرمی نمادین را به تن خواهد کرد.

 

فیلم های فورد که بیش از ۵.۴ میلیارد دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۹.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته او را به هفتمین بازیگر پر فروش در آمریکای شمالی تبدیل کرده است.

 

جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا و جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل و نامزدی دریافت یک جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن گلوب از افتخارات این بازیگر است.

 

فصل دوم لوکی تابستان ۲۰۲۳ به دیزنی پلاس می‌آید

که هوی کوان با نام اصلی جاناتان کی کوان زوج هنری فورد در فصل دوم ایندیا جونز در نقش شورت راند -Short Round بود. او پس از بازی در این فصل، یک سال بعد در گونیز - The Goonies ایفای نقش کرد و در سال های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۲  در نقش جاسپر کوانگ در کمدی برتر کلاس ظاهر شد.

 

کوان در اواخر دهه ۹۰ پس از آن که مدرک فیلم خود را از دانشکده هنرهای سینمایی یواس‌سی دریافت کرد، بازیگری را به دلیل کمبود فرصت متوقف و به عنوان هماهنگ‌کننده بدلکاری و دستیار کارگردان کار کرد تا اینکه در نقش ویموند وانگ در فیلم همه‌چیز همه‌جا به یکباره در سال ۲۰۲۲ به بازیگری بازگشت؛ نقشی که برای ایفای آن مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت.

 

این بازیگر آسیایی - آمریکایی که اکنون ۵۱ سال دارد، قرار است به عنوان کارمند سازمان واریانس زمانی -  Time Variance Authority به بازیگران فصل دوم لوکی- Loki بپیوندد.

 

 فصل دوم Loki در تابستان ۲۰۲۳ به دیزنی پلاس می آید.

 

لوکی یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که آن را مایکل والدرون برای سرویس استریم دیزنی پلاس و بر پایه شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس ساخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------