فیلم اسپیلبرگ برنده جشنواره تورنتو شد



  فیلم اسپیلبرگ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم «خانواده فِیبلمن‌» ساخته استیون اسپیلبرگ برنده جایزه منتخب مردمی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو شد. 

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، فیلم «خانواده فِیبلمن‌» ساخته استیون اسپیلبرگ برنده جایزه منتخب مردمی جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو شد.

 

داستان زندگی‌نامه‌ای استیون اسپیلبرگ با عنوان «خانواده فِیبلمن‌» برگزیده‌ مردم جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو را به ارمغان آورد و به شانس‌ موفقیت این فیلم در فصل جوایز کمک کرد.

 

جایزه انتخاب مردم جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو(TIFF) یکی از قابل اعتمادترین پیش‌بینی کننده‌های موفقیت نهایی اسکار است.

 

در سال‌های گذشته، برندگانی چون «کتاب سبز» و «سرزمین عشایر» که منتخب همین بخش جشنواره تورنتو بوده‌اند، جایزه بهترین فیلم اسکار را از آن خود کردند.

 

دیگر دریافت‌کنندگان اخیر جایزه انتخاب مردمی جشنواره فیلم تورنتو، از جمله «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میسوری»، «لا لا لند» و «خرگوش جوجو»، در دوره خود، نامزدهای بهترین فیلم و برندگان اصلی در طول فصل جوایز بودند.

 

از زمانی که بخش انتخابی مردم جشنواره تورنتو در سال ۱۹۷۸ ایجاد شده، تا کنون هفت برنده، جایزه بهترین فیلم اسکار را دریافت کرده‌اند که پنج مورد از آنها در ۲۰ سال گذشته بوده است.

 

میشل ویلیامز، پل دانو، ست روگن و گابریل لابل در نقش سام فِیبلمن در فیلم «خانواده فِیبلمن‌» اسپیلبرگ نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم در اولین اکران جهانی خود، با اشتیاق و تشویق بالای مخاطبین مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------