کاظم هژیر آزاد: سریال «بی‌همگان» را عاشقانه نمی‌دانم/ من الناز را لو ندادم



  سریال بی‌نشان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر سریال «بی‌نشان» گفت: من این سریال را عاشقانه را نمی‌دانم. چون این همه درگیری در داستان وجود دارد، دیگر عشقی ایجاد نمی‌شود. 

به گزارش ایرنا، سریال بی‌همگان به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی از شبکه سه در حال پخش است. 

 

کاظم هژیر آزاد که در این سریال نقش قاسم مسلمی، پدر امیرعلی را بازی می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون اظهار داشت: قبل از این که وارد این مجموعه شوم، یک کارگردان دیگر کار را با یک گروه دیگر شروع کرده بودند. ظاهرا آقای حسین سحرخیز قرار بود این نقش را بازی کند. آن کار به هم خورد و کارگردان دیگری جایگزین شد. مقداری هم کار کرده بودند. ولی به توافق نرسیدند. در نهایت نوبت به بهرنگ توفیقی و گروه جدید رسید.

 

وی با تاکید بر این که این سریال عاشقانه نیست افزود: داستان سریال با معضلات اجتماعی سر و کار دارد و از ازدواج یک جوان صحبت می کند. این جوان سرخورده شده است و نمی تواند به هدف و مقصودش برسد. به محض این که می خواهد زندگی مشترک تشکیل دهد، سنگی جلوی پایش می‌گذارند و او از عشق و عاشقی منصرف می شود.

 

عشق با نه شروع نمی شود

  سریال بی‌نشان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

هژیرآزاد با اشاره به داستان قسمت اول سریال توضیح داد: شروع این کار با یک «نه» و یک تصادف شروع می شود. در حالی که عشق با نه شروع نمی شود. این سوال برای بیننده به وجود می آید که چرا این بلا باید سر قهرمان داستان، امیرعلی بیاید. بیشتر مشکلات او اقتصادی است.

 

وی با بیان این که نقش قاسم به خودش شبیه است گفت: من هم در همین سن هستم و یک فرزند در همین سن و سال دارم. یکی از فرزندانم ازدواج کرده و یکی فوت شده است.

 

زمانی که بازی من در سریال زخم کاری تمام شد، پسرم درگذشت. همزمان با بازی در سریال بی‌نشان به خاطر فوت پسرم حال روحی مساعدی نداشتم. به نظرم آقای مهران مهام انتخاب خوبی داشته است. من نقش یک پیرمردی را بازی می‌کنم که فرهنگی و اهل شعر و ادب و نویسندگی است.

 

  سریال بی‌نشان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

این بازیگر در پاسخ به این سوال که چرا پدر امیرعلی بعد از بازگشت الناز از فرودگاه او را لو می‌دهد گفت: من در نقش قاسم به خواستگاری الناز برای پسرم رفتم و جواب نه شنیدم. من موافق این ازدواج نیستم. چون تبعات اختلاف طبقاتی را می دانم. یک فقیر می‌خواهد با یک ثروتمند ازدواج کند در این حالت از روز اول اختلاف ها بروز پیدا می‌کند. ولی پسرم گوش نمی دهد و من مجبور به خواستگاری می شوم. امیرعلی دختر را از فرودگاه به خانه آورده است و من وقتی می‌فهمم به الناز خبر می‌دهم. کار من به معنای لو دادن و آدم فروشی نیست. چون دختر نباید توی ذوق پدرش بزند. او پدر را سنگ روی یخ کرده و کارش درست نیست.

 

هژیر آزاد درباره بازخوردهای مردم گفت: همسرم بیمار است و من در خانه مریض داری می کنم. به همین دلیل با مردم تماس زیادی دارم. همسرم این سریال را دوست دارد و چند نفر هم تلفنی گفتند که سریال جذابی است. بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی کار خودشان را بلدند و تجربه زیادی دارند. در این سریال نماهای سینمایی گرفته اند.

 

وی درباره سابقه همکاری‌اش با بهرنگ توفیقی بیان کرد: حدود ۲۷ سال پیش ایشان در سریالی دستیار کارگردان بابک محمدی بودند و آنجا با هم آشنا شدیم.

 

هژیر آزاد با اشاره به جابجایی پخش سریال بی‌همگان به خاطر مسابقات فوتبال گفت: سریال بی نشان هم با مسابقات فوتسال و کشتی و والیبال همزمان شد. من گلایه‌ای ندارم و تماشای مسابقات فوتبال را حق ورزش‌دوستان می‌دانم.

 

به گزارش ایرنا، تصویربرداری سریال تلویزیونی بی‌همگان در مراحل پایانی کار قرار دارد و این سریال پربازیگر و پرلوکیشن در ۳۷ قسمت پخش می شود.

 

بی همگان درباره دختر و پسری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند و مسائلی سر راهشان قرار دارد. این مجموعه تلویزیونی همچنین وارد مباحثی همچون عدالتخواهی و واکاوی اصلِ ۴۴ قانون اساسی هم می شود.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

 

مهدی سلطانی، کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، کاوه خداشناس، محمد حیدری، بهنام مومنی، یاسین مسعودی و علی اصغر رضائی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

اوایل تیرماه امسال کمند امیرسلیمانی جایگزین زنده‌یاد زهره فکور صبور در این سریال شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------