«آدام سندلر» در فیلم جدید کارگردانان «جواهرات تراش‌نخورده»



 فیلم سینمایی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کمپانی نتفلیکس ساخت فیلم سینمایی جدید برادران «سفدی» با بازی «آدام سندلر» را بر عهده گرفت. 

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم که جدیدترین ساخته برادران «سفدی» پس از فیلم موفق «جواهرت تراش‌نخورده» محسوب می‌شود، قرار است در ماه زمستان مقابل دوریین برود و «آدام سندلر» به عنوان بازیگر نقش اصلی پیش‌بینی کرده این پروژه نیز تجربه‌ای چالش‌برانگیز برای خودش و این فیلمسازان باشد.

 

«سندلر» در باره این پروژه جدید به مجله ونیتی‌فر گفته: «می‌بینم که جاش و بنی سفدی چقدر سخت کار می‌کنند و درست مثل زمانی که با دوستانم روی کمدی‌هایم کار می‌کنم و برای ما هر شوخی معنای زیادی دارد، برای برادران سفدی، هر کلمه و هر فریم از فیلم معنای زیادی دارد».

 

فیلم سینمایی «جواهرات تراش نخورده» که با نقش‌آفرینی درخنشان «آدام سندلر» در نقش غیرکمدی یک جواهرفروش به نام «هاوارد راتنر» همراه بود در سال ۲۰۱۹ اکران شد و با تحسین منتقدان سینمایی از فیلم و بازیگری «سندلر» همراه شد.

 

 

این فیلم در جوایز مستقل فیلم «اسپریت» توانست جایزه بهترین کارگردانی (جاش سفدی و بنی سفدی) و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (آدام سندلر) را دریافت کند.

 

«سندلر» که بیشتر برای بازی در فیلم‌های کمدی شناخته شده اخیرا در فیلم «زرنگ بازی» محصول نتفلیکس در یک نقش جدی دیگر ظاهر شده است. این فیلم که در ماه ژوئن اکران شد نیز با تحسین منتقدان روبرو شد و «سندلر» برخی از بهترین نقدهای حرفه‌ای خو را برای این فیلم دریافت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------