احتمال ساخت فصل سوم «وضعیت زرد» برای نوروز و رمضان ۱۴۰۲



 وضعیت زرد,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کارگردان سریال «وضعیت زرد» خبر داد که احتمال دارد فصل سوم این سریال را به نوروز و رمضان سال آینده برسانند. 

مجید رستگار کارگردان سریال «وضعیت زرد» درباره این مجموعه که قرار است فصل سوم آن ساخته شود به خبرنگار مهر گفت: فصل دوم این سریال خیلی متفاوت بود و حتی نسبت به فصل اول مخاطبانش هم خیلی بیشتر شد و به ۱۸ درصد رسید.

 

وی ادامه داد: قصه در فصل دوم خیلی شیرین و متفاوت شد و حتی اگر در شبکه ای پر بیننده تر مثل شبکه سه پخش می‌شد حتماً روی ۳۰ درصد می‌رفت.

 

این کارگردان اظهار کرد: ما سلبریتی نداشتیم و بدون سلبریتی درآوردن کار خیلی سخت است به ویژه که ما در این فصل ۱۸۰ بازیگر داشتیم. فصل قبل هر قسمت یک بازیگر جدید داشتیم ولی این فصل هر دو یا سه سکانس بازیگر داشتیم. همچنین از فضای سیت کام هم خارج شدیم چون مخاطب ایرانی سیت کام را بیشتر پای لپ تاپ می‌پسندد و بیشتر هم متعلق به دانشجوست چون حتی اگر یک جمله‌اش را هم از دست بدهید مزه‌اش می‌پرد. شما «فرندز» یا «بیگ بنگ تئوری» را هم نمی‌توانید در حال راه رفتن و غذا خوردن ببینید.

 

این کارگردان با اشاره به اینکه در فصل سوم دوباره رویکرد سیت کام را پررنگ خواهند کرد گفت: برنامه‌ریزی ها برای این است که این سریال برای نوروز و رمضان برسد و فضای سیت کام سریال پررنگ می‌شود.

 

وی اضافه کرد: قرار بود ۵۰ قسمت نوشته شود که اطلاع دارم در حال حاضر تا ۲۶ قسمت را دارند پیش می‌برند.

 

رستگار در پایان عنوان کرد: قالب کار درآمده است و این روزها در مرحله پیش تولید هستیم، بازیگران اصلی هم همان نقش‌ها هستند و حدود سه هفته دیگر که این ۲۶ قسمت نوشته شود برای تولید نوروزی کار آماده خواهیم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------