ستاره پارک ژوراسیک جادوگر می‌شود/ نمایش موزیکال شرور فیلم شد



 پارک ژوراسیک,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
جف گلدبلوم ستاره «پارک ژوراسیک» در فیلم سینمایی «شرور» به کارگردانی جان‌.ام.چو در نقش «جادوگر» ظاهر می‌شود.

به گزارش ایرنا، این فیلم اقتباس بزرگی از نمایش موزیکال شرور است که مدتی طولانی متوقف شده بود اما اکنون کار خود را با سرعت پیش می‌برد.

 

شرور- Wicked یک تئاتر موزیکال با موسیقی و ترانه‌سرایی استفان شوارتز است. این موزیکال بر اساس رمانی متعلق به سال ۱۹۹۵ به نام شرور: زندگی و زمان ساحره شرور غرب است که خود نیز برگرفته از جادوگر شهر اُز و فیلمی به همین نام از فرانک باوم است. بازیگران برادوی آن آدینا منزل در نقش الفابا و کریستن چنووس در نقش گلیندا هستند.

 

به نوشته ورایتی، جف گلد بلدوم در حال مذاکرات نهایی برای ایفای نقش جادوگر در این کار است. آریانا گرانده و سینتیا اریوو پیشتر به این پروژه پیوسته‌اند.

 

در حالی که جادوگر در داستان اصلی(جادوگر شهر اُز) یک احمق است اما در سینمایی wicked به شخصیت شرور داستان تبدیل می‌شود.

 

اگرچه گلد بلوم بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در فیلم‌هایی چون روز استقلال و پارک ژوراسیک شناخته شده اما در قالب شخصیت‌های تاریک‌تر مانند ست براندل در مگس و شخصیت شرور شادی‌بخش ثور: راگناروک نیز بازی کرده است.

 

جف گلدبلوم نخستین بار در سال ۱۹۷۴ در ۲۲ سالگی در فیلم California Split به کارگردانی رابرت آلتمن بازی کرد. او همچنین در فیلم‌هایی از جمله هجوم ربایندگان جسم، اندوه شدید (فیلم) و در دل شب (فیلم ۱۹۸۵) ایفای نقش داشت ولی پیش از اینکه در نقش ست براندل در فیلم مگس دیوید کراننبرگ مورد توجه گسترده‌تری قرار گیرد، موفق به بردن جایزه ساترن برای بهترین بازیگر مرد شد.

 

از دیگر آثار او می‌توان به ماجراهای بوکارو بانزایی در بعد هشتم، The Tall Guy، Deep Cover، Powder (film)، شاهزاده مصر، گربه‌ها و سگ‌ها اشاره کرد.

 

Wicked در دو بخش در دسامبر ۲۰۲۴ و دسامبر ۲۰۲۵ در سینماها اکران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------