تارانتینو و کانیه‌وست دست به یقه شدند!



 تارانتینو و کانیه‌وست ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کوئنتین تارانتینو ادعای کانیه وست مبنی بر گرفتن ایده «جنگوی زنجیرگسسته» از این خواننده رپ را رد کرد و گفت: «این اتفاق نیفتاد». 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، کوئنتین تارانتینو ادعای کانیه وست مبنی بر گرفتن ایده «جنگوی زنجیرگسسته» از این خواننده رپ را رد کرد. 

 

کوئنتین تارانتینو ادعای کانیه وست مبنی بر اینکه او و جیمی فاکس ایده کانسپت فیلم ۲۰۱۲ خود «جانگو رها شده» را از او گرفته‌اند را رد کرده است. 

 

وست - که در سال ۲۰۲۱ نام خود را به طور قانونی به Ye تغییر داد - گفت که در ابتدا ایده مشابهی را برای موزیک ویدیوی آهنگ سال ۲۰۰۵ خود «Gold Digger» (جویندگان طلا) که فاکس در آن حضور دارد، مطرح کرد. Ye موزیک ویدیوی رسمی را در سال ۲۰۰۹ منتشر کرد. 

 

تارانتینو روز پنجشنبه در برنامه «جیمی کیمل لایو» ظاهر شد و مجری از او پرسید: کانیه وست گفت که ایده فیلم معروف شما «جنگوی زنجیرگسسته» را او به شما رسانده است. او آن را به عنوان یک ویدیو برای شما ارسال کرد و سپس آن را ساختید - آیا حقیقت دارد؟ 

 

تارانتینو پاسخ داد: «این ادعا که کانیه وست ایده «جنگو» را مطرح کرد و سپس آن را به من گفت، به هیچ وجه حقیقت ندارد. 

 

من خیلی قبل‌تر از کانیه‌وست ایده ساخت «جنگو» را در سر داشتم. کانیه‌وست البته به من پیشنهاد داده بود که یک موزیک ویدیو برای آلبومش بسازم. او می‌خواست با استفاده از کارگردانان مطرح یک آلبوم تصویری را به این شکل که هر کارگردان یک تراک از آلبوم را بسازد، منتشر کند. و این مساله اصلا ربطی به فیلم من «جنگو» نداشته و ندارد. 

 

البته که ملاقات من با کانیه‌وست خیلی اتفاق خوبی بود و دوران خوبی را با هم سپری کردیم. ویدیوی او با عنوان «جویندگان طلا» داستان یک برده بود. ما در آن دوره کلی با هم خندیدیم و از آن همکاری لذت بردیم. 

 

لازم به ذکر است که کانیه‌وست اخیرا به خاطر سخنانی که علیه یهودیان گفته است از سوی دولت آمریکا و بسیاری از افراد قدرتمند آمریکا و لابی‌های صهیونیستی تحخت فشار است. 

 

«جنگوی زنجیرگسسته» (Django Unchained) یک فیلم وسترن آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو ایفای نقش کرده‌اند. نخستین اکران این فیلم در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲، در نیویورک بود و سپس از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

 

دکتر «کینگ شولتز» که یک شکارچی جایزه‌بگیر است، برده‌ای سیاه پوست به نام «جنگو» را می‌خرد تا به او در به دام انداختن سه برادر خلافکار کمک کند، پس از کشتن آن خلافکاران دکتر «کینگ شولتز» به جنگو کمک می‌کند تا همسرش را که در چنگ یک مزرعه‌دار ثروتمند و بی‌رحم بنام «کلوین کندی» است را نجات دهد…

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------