آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«ای.تی.» را میلیون‌ها دلار می‌فروشند



فیلم سینمایی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مدل مکانیکی شخصیت «ای.تی.» که در ساخت فیلمی به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» مورد استفاده قرار گرفته بود با ارزش تخمینی چند میلیون دلار در یک حراجی عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ فیلم سینمایی که «استیون اسپیلبرگ» در سال ۱۹۸۲ ساخت روایت بازگشت یک موجود فرازمینی به خانه‌اش را روایت می‌کرد و اکنون علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ای که در ساخت این فیلم مورد استفاده قرار گرفته را با پرداخت حدودا ۳ میلیون دلار به خانه خود ببرند.

 

نسخه اصلی «ای.تی.» که در فیلم سینمایی با همین نام مورد استفاده قرار گرفته بود، به عنوان یکی از آثار ارائه شده در حراجی «اشیا نمادین و مجسمه‌ها: حراجی هالیوود» به فروش گذاشته خواهد شد. این حراجی همزمان با چهلمین سالگرد ساخت این اثر است.

 

این مدل مکانیکی که از آن به عنوان یک شاهکار در عرصه مهندسی یاد می‌شود، در اصل توسط «کارلو راملبالدی» طراح ایتالیایی جلوه‌های ویژه خلق شده است و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این شیء به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شود.

 

در این حراجی اشیاء دیگری از فیلم‌های سینمایی مشهور به فروش گذاشته خواهند شد که از جمله آن‌ها به مجموعه اشیا مربوط فیلم‌های «هری پاتر» می‌توان اشاره کرد. انتظار می‌رود ارزش کلی این اشیا به صدها هزار دلار برسد. برای مثال یک جارو پرنده مدل «نیمبوس ۲۰۰۰»‌ که در فیلم «هری پاتر و سنگ جادو»‌ استفاده شد، ممکن است تا ۱۰۰,۰۰۰دلار فروخته شود.

 

یک کت پشمی گروه «گریفیندور» و یک شال‌گردن زرد و قرمز گروه «گریفیندور»‌ که برای «هری پاتر» طراحی شده است، بین ۲۰,۰۰۰ الی ۳۰,۰۰۰ دلار پیش‌بینی شده است.

 

این حراجی در هفدهم و هجدهم دسامبر در «بورلی هیلز» برگزار خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------