۸ بازیگری که برای بازی در یک نقش سینمایی به شدت تغییر کردند



 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

 به  گزارش روزیاتو؛  برای اینکه بتوانید برای یک نقش سینمایی مناسب باشید، اراده و فداکاری زیادی لازم است تا بتوانید کاملا خودتان را تغییر دهید، و این بازیگران دقیقا این کار را انجام داده‌اند. تیلور لاتنر (Taylor Lautner) درست پس از پایان فیلمبرداری صحنه‌های اولین فیلم فرنچایز گرگ و میش (The Twilight)، شروع به کار برای نقش خود در ماه نو (New Moon) کرد. او می‌گوید: «روزی که فیلمبرداری گرگ و میش تمام شد، به خانه آمدم و شروع کردم به افزایش حجم بدنم. در ماه نو، قرار بود حدودا ۱۳.۵ کیلوگرم سنگین‌تر از گرگ و میش باشم.»

 

برای اینکه بتوانید برای یک نقش سینمایی مناسب باشید، اراده و فداکاری زیادی لازم است تا بتوانید کاملا خودتان را تغییر دهید، و این بازیگران دقیقا این کار را انجام داده‌اند.

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۱. تیلور لاتنر

 

تیلور لاتنر (Taylor Lautner) درست پس از پایان فیلمبرداری صحنه های اولین فیلم فرنچایز گرگ و میش (The Twilight)، شروع به کار برای نقش خود در ماه نو (New Moon) کرد. او می‌گوید: «روزی که فیلمبرداری گرگ و میش تمام شد، به خانه آمدم و شروع کردم به افزایش حجم بدنم. در ماه نو، قرار بود حدودا ۱۳.۵ کیلوگرم سنگین‌تر از گرگ و میش باشم.»

 

او نه تنها عضلات زیادی به دست آورد، بلکه لباس‌های قدیمی‌اش هم دیگر برایش کوچک شدند. لاتنر ادعا کرد: «من از سایز S مردانه به L مردانه تبدیل شدم». او بسیار به برنامه تناسب اندام و رژیم غذایی شدید خود متعهد بود.

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۲. ناتالی پورتمن

 

این بازیگر محبوب برای بازی در فیلم قوی سیاه (Black Swan) مجبور بود بیش از ۹ کیلوگرم وزن کم کند. او می‌گوید بازی در نقش یک بالرینِ جاه‌طلب بسیار چالش برانگیز بود و پورتمن به خودش گرسنگی می‌داد.

 

Natalie Portman همچنین در پشت صحنه دچار آسیب‌دیدگی و بیهوشی ناگهانی شده بود و درنتیجه این موضوع برای سلامتش کاملا خطرناک محسوب می‌شد. خودش می‌گوید: «به معنی واقعی کلمه فکر می‌کردم دارم می‌میرم». با این همه، در نهایت همه چیز به خوبی انجام شد و او با بازی شگفت انگیز خود در نقش نینا سایرز، جایزه اسکار را به دست آورد.

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۳. جرد لتو

 

جرد لتو (Jared Leto) می‌بایست شخصیتی کاملا متفاوت از هویت خودش را در فیلم باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club) به تصویر می‌کشید. او می‌گوید با افراد ترنسجندر ملاقات می‌کرد و به داستان‌هایشان گوش می‌کرد: «غوطه ور شدن در این زندگی‌ها، شنیدن چالش‌های آنها و مبارزه برای پذیرفته شدن بسیار جذاب بود» لتو همچنین می‌گوید با آنکه رایون یک شخصیت داستانی بود اما برای او کاملا واقعی بود: «وقتی فیلمنامه را خواندم اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که این فرصتی است برای زندگی بخشیدن به یک آدم.»

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۴. شارلیز ترون

 

شارلیز ترون (Charlize Theron) مجبور بود برای بازی در فیلم هیولا (Monster) ۱۴ کیلو وزن اضافه کند. اما قضیه فقط حجیم شدن نبود. هدف این بود که او از درون شبیه آیلین باشد. او می‌گوید: «آیلین به خاطر سبک زندگی‌اش زخم‌هایی روی بدنش داشت و اگر من قرار بود با بدن خودم این فیلم را بسازم (از نظر بدنی من خیلی ورزشکار هستم) می‌بایست چیزهایی که آیلین با بدنش احساس می‌کرد، حس می‌کردم. باید به آنچه آیلین زندگی می‌کرد نزدیک می‌شدم.»

 

ترون برای بازی در این فیلم جوایز زیادی ازجمله جایزه اسکار را کسب کرد و به شهرت جهانی رسید.

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۵. دمی مور

 

دمی مور (Demi Moore) مجبور شد برای بازی در فیلم جی.آی. جین (G.I. Jane) سرش را بتراشد. او ادعا می‌کند که از انجام این کار پشیمان شده است: «حالا که سنم بالاتر رفته این را می‌فهمم. الان می‌دانم که لازم نیست چیزی را ثابت کنم. بنابراین اگر واقعا می‌خواهند موهایم جور دیگری باشد می‌توانند یک کلاه گیس به من بدهند. من با قوانینی که به نظر می‌رسد هیچ معنای واقعی یا توجیهی ندارند راحت نیستم.»

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۶. کریس همسورث

 

کریس همسورث (Chris Hemsworth) یکی از بهترین بازیگران برای بازی در فیلم های اکشن و ابرقهرمانی است اما برای بازی در قلب دریا (Heart of the Sea) باید تمام عضلات و وزنش را از دست می‌داد. او برای این کار رژیم غذایی و برنامه تمرینی جدیدی به نام «گمشده در دریا» را امتحان کرد و گفت آن را به کسی توصیه نمی‌کند. او باید هر روز ورزش می‌کرد، حتی در روزهایی که فیلمبرداری داشتند.

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷. فیفتی سنت

 

فیفتی سنت (۵۰ Cent) در همه چیز از هم می‌پاشد (All Things Fall Apart) باید نقش یک فوتبالیست مبتلا به سرطان را بازی می‌کرد. در ابتدا او حدود ۹۸ کیلو وزن داشت اما هنگام بازی در این نقش به ۷۲.۵ کیلوگرم رسید. رژیم غذایی مایع و ورزش روی تردمیل به مدت ۹ هفته هر روز به مدت ۳ ساعت به او در این راه کمک کردند. او می‌گوید: «داشتم از گشنگی می‌مردم اما می‌دانستم در کمترین زمان به حالت قبل برمی‌گردم.» او برای فیلم های دیگر مجبور شد خالکوبی دستانش را نیز پاک کند.

 

 سینما,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۸. بن کینگزلی

 

بن کینگزلی (Ben Kingsley) به عنوان یک بازیگر عالی برای به تصویر کشیدن گاندی در فیلم گاندی (Gandhi) شناخته می‌شود. او برای این نقش به صورت علمی و روش‌مند آماده شد و می‌گوید از بدنش برای تناسب دقیق با این شخصیت استفاده کرده است. کینگزلی نه تنها سرش را تراشید، بلکه با رژیم گیاهخواری نزدیک به ۱۰ کیلو وزن کم کرد، یوگا کار کرد، مدیتیشن انجام داد و یاد گرفت نخ پنبه‌ای را روی چرخ چوبی بچرخاند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------