آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پس از ۲۵ سال منتظر فیلم جدید گلادیاتور باشید | قسمت دوم این فیلم پرطرفدار در هالیوود مراکش ساخته می شود



فیلم جدید گلادیاتور ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«گلادیاتور ۲» در مرحله پیش تولید است تا به زودی فیلمبرداری آن در مراکش آغاز شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورلد آف ریل، ریدلی اسکات پس از ۲ دهه ادامه «گلادیاتور» را در مراکش می‌سازد. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ریدلی اسکات اکنون در حال بررسی و انتخاب لوکیشن‌های مورد نظر برای ساخته شدن «گلادیاتور ۲» در مراکش است.

 

اسکات ۸۵ ساله در شهر «ورززات» مراکش که به عنوان «هالیوود مراکشی» شناخته می‌شود به جستجوی مکان‌های مورد نظر می‌پردازد. بنا به گزارش شبکه خبری مراکشی le۳۶۰ تیم تولید «گلادیاتور ۲» مذاکره خود را با استودیو اطلس این شهر برای همکاری آغاز کرده است.

 

ساخت این پروژه سال ۲۰۱۸ اعلام شد و گرچه برخی آن را باور نکردند، اما از همان زمان این کارگردان برنده اسکار درصدد ادامه دادن فیلم برنده اسکار سال ۲۰۰۱ بود.

 

داستان ادامه «گلادیاتور» درباره لوسیوس پسر لوسیلا و خواهرزاده کومودوس است که خواکین فینیکس نقش وی را بازی کرد. ماکسیموس در «گلادیاتور» وی را از دست دایی‌اش نجات داده بود.

 

سال ۲۰۱۹ والتر اف پارکز و لوری مک‌دونالد، تهیه‌کنندگان فیلم تایید کردند که دنباله فیلم ۲۵ سال پس از فیلم اول ساخته می‌شود. گفته شده پیتر کریگ نویسنده «تاج» و «هانگر گیمز: زاغ مقلد» قرار است فیلمنامه را برای اسکات بنویسد.

 

اسکات پیشتر گفته بود ایده‌اش برای دنباله این فیلم این است که ماکسیموس از «دروازه جنگجویان در حال مرگ» استفاده می‌کند تا از دنیای مردگان بازگردد.

 

سال پیش وی از نوشته شدن فیلمنامه قسمت دوم آن خبر داد و همان زمان گفت پس از پایان فیلم «بناپارت» به سراغ دنباله «گلادیاتور» می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------