تصویربرداری«مهمان ناخوانده» تمام شد/ نقد سیستم سرمایه داری



مهمان ناخوانده,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تصویربرداری فیلم کوتاه «مهمان ناخوانده» به کارگردانی مرضیه فخار و تهیه‌کنندگی مسلم سالاری پس از چهار جلسه ضبط به پایان رسید. 

به گزارش مهر به نقل از روابط‌ عمومی پروژه، ضبط فیلم کوتاه «مهمان ناخوانده» به نویسندگی و کارگردانی مرضیه فخار که مدتی پیش در تهران کلید خورده بود، پس از چهار جلسه تصویربرداری به کار خود پایان داد.

 

در خلاصه‌ داستان این فیلم آمده است: «زن و شوهر ثروتمندی تصمیم دارند تولد دختر کوچک‌شان را جشن بگیرند. پدر خانواده، دختر را از خانه بیرون می‌برد تا مادر، برادر و دوستانش خانه را برای جشن آماده کنند. زمانی که ظاهرا همه‌چیز آماده است و همگی در خاموشی منتظر ورود پدر و دختر هستند، همگی با ورود غریبه‌ای به خانه غافلگیر می‌شوند!»

 

فیلم «مهمان ناخوانده» در مدت‌ زمان ۳۰ دقیقه به نقد سیستم سرمایه‌داری و بورژوایی می‌پردازد و تفکر استعماری و استثماری و قدرت پول و سرمایه را به نمایش می‌گذارد.

 

محمد خاتون‌آباد، جلیل صمدیان، فاطمه فرزین، فوژان حمیدپور، عطیه شاهب، سوگند سیدیوسف، اندیا رضایی، امیر عینی، سام عرب یارمحمدی، آوش محمددوست و آیلین ایمانی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

دیگر عوامل فیلم «مهمان ناخوانده» عبارتند از زهرا کاظمی: دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، فرزانه محبوبی: منشی صحنه، صالح رضازاده: تصویربردار، امید حجار: دستیار تصویر، امیرعلی شهلایی: صدابردار، سارا گودرزی: دستیار صدا، مائده اسکندری: گریمور، ستاره قراگوزلو: طراح صحنه و لباس، فاطمه محمدی: دستیار صحنه، مهرداد کرمی: مدیر تولید، امید غفوری: مدیر تدارکات، محسن گودرزی: دستیار تدارکات، محمدنجف شهرستانکی: تدوین، اصلاح نور و رنگ، صداگذاری، احمدرضا حجارزاده: روابط‌ عمومی و مشاور رسانه.

 

مرضیه فخار از سال ۸۶ در رادیو، تلویزیون و سینما به عنوان نویسنده، گوینده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز فعالیت داشته و پس از چند سال تدریس در حوزه فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی، ساخت چند فیلم کوتاه از جمله فیلم «تی‌تی»، اکنون تازه‌ترین فیلمش را با عنوان «مهمان ناخوانده» ساخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------