فیلمی که با شوق بچگانه پیرمردها ساخته شد!/ یک بازی سینمایی



 فیلم سینمایی بازیووو ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی برگزار شد.

 به گزارش  مهر، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی شامگاه جمعه ۱۷ تیرماه در پردیس چارسو برگزار شد.

 

در ابتدای این برنامه غلامرضا موسوی تهیه‌کننده این اثر گفت: امیرحسین قهرایی جزو افرادی است که سیستم این سینما را به خوبی می‌شناسد درباره این فیلم هم باید بگویم معمولاً کارهای تولید را آقای میثم معراجی انجام داد و من فقط نظارت می‌کردم.

 

وی افزود: در طول ساخت این فیلم همه کارها به درستی پیش رفت و نیازی به این نبود که من خودی نشان بدهم. درواقع همه بچه‌ها خیلی خوب کار کردند از این رو از تک تک بچه‌های تولید و همه دوستانی که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. این را هم باید عنوان کنم که با توجه به اینکه روند رونمایی از «بازیووو» مدتی طول کشید بچه‌هایی که در این فیلم بازی کردند، همه بزرگ شدند.

 

قهرایی هم در ادامه روی صحنه آمد و بیان کرد: «بازیووو» اولین کار سینمایی من بود گرچه ما از گذشته برای بچه‌ها فیلم می‌ساختیم.

 

وی با بیان اینکه برای ساخت این فیلم به ایده خوبی رسیدیم، مطرح کرد: ما پیرمردهایِ بچه‌ای هستیم و هنوز شوق بچگانه را داریم، در این فیلم هم سعی کردیم تا آنجا که توانمان می‌رسد و تا آنجا که تکنولوژی اجازه می‌دهد کار کنیم البته عوامل درجه یکی هم داشتیم.

 

قهرایی اضافه کرد: سینما مانند تیم فوتبال است، در این فیلم هم هر یک از عوامل پاس می‌دادند تا آن یکی گل بزند، امیدوارم گل زده باشیم.

 

در این مراسم که با استقبال کودکان مواجه شده بود، میثم معراجی تهیه‌کننده اجرایی «بازیووو» هم عنوان کرد: خوشحالم که بالاخره ماجرای کرونا تمام شد و توانستیم دور هم جمع شویم و فیلم ببینیم. «بازیووو» محصول یک کار گروهی و درواقع حاصل همدلی بچه‌هاست. از آقای موسوی تشکر می‌کنم که اسم و سرمایه خود را در اختیار ما گذاشتند معمولاً کسی در حوزه کودک این ریسک را نمی‌کند اما امیدوارم سربلند شویم.

 

در ادامه رضا شفیعی‌جم از بازیگران این فیلم هم مطرح کرد: خوشحالم که بالاخره زحمات همه دیده شد.

 

محمدرضا هدایتی دیگر بازیگر «ازیووو» هم عنوان کرد: امیدوارم با این فیلم اتفاقات خوبی برای سینمای فراموش شده کودک بیفتد.

 

سحر زکریا دیگر بازیگر «بازیووو» گفت: می‌دانم که آن بیرون همه چیز سخت است ولی امیدوارم توانسته باشیم یک ساعت شما را بخندانیم.

 

در پایان سلمان خورشیدی نویسنده «بازیووو» بیان کرد: از همه آدم‌هایی که به اعتماد کردند ممنونم، همین که بچه‌ها در طول تماشای فیلم می‌خندیدند من را خوشحال می‌کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------