بازیگر «سوپرانوها» در گذشت



سوپرانوها ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
«تونی سیریکو» بازیگر خاص آمریکایی که در سریال ماندگار «سوپرانوها» نقش آفرینی کرده بود، در ۷۹ سالگی درگذشت. 

به  گزارش خبرآنلاین، تونی سیریکو که با بازیگر آمریکایی که در نقش پیتر گوالتیری در سریال «سوپرانوها» نقش آفرینی کرده بود در ۷۹ سالگی درگذشت.

 

سیریکو که در ۲۴ ژوئیه ۱۹۴۲ در خانواده ای ایتالیایی متخلف در شهر نیویورک متولد شد، ۲۸ بار توسط پلیس دستگیر شد، ابتدا در سن ۷ سالگی پس از دزدیدن ورشو های دکه روزنامه فروشی بازداشت شد. بعد از آن دو بار به زندان رفت، یک بار به اتهام حمل سلاح غیرمجاز و بار دیگر به اتهام سرقت مسلحانه.

 

سیریکو سال ۱۹۹۰ در مصاحبه با لس‌آنجلس تایمز گفته بود: «بسیار بی‌ثبات بودم. درست فکر نمی کردم و با این آدم‌ها ارتباط برقرار می‌کردم و بعد یک دفعه شدم هنرمند! باید اعتراف کنم وقتی یکی از من امضا می‌خواهد خنده‌ام می گیرد و احساس می‌کنم لایق توجه نیستم.»

 

تونی سیریکو پس از آنکه تست بازیگری داد و پذیرفته شد اولین بار به عنوان سیاهی لشکر در درام مافیایی «جو دیوانه» در سال ۱۹۷۴ در کنار هنری وینکلر بازی کرد و بعد در نقش‌های بی‌شماری به عنوان گانگستر و جنایتکار ظاهر شد که بازی در «رفقای خوب» اسکورسیزی در سال ۱۹۹۰ تا «گلوله‌ها بر فراز برادوی» وودی آلن در سال ۱۹۹۴ از جمله آنها هستند. وی از بازیگران مورد علاقه وودی آلن بود و در چند فیلم وی از جمله «کافه سوسایتی» در سال ۲۰۱۶ و «آفرودیت توانا» در سال ۱۹۹۵ نیز جلوی دوربین رفته بود.

 

در سال ۱۹۸۹، سیریکو در مستند «بیگ بنگ» ظاهر شد که در آن درباره گذشته جنایی خود و تأثیر آن بر فلسفه زندگی اش صحبت کرد. در سال ۲۰۱۳، او در چند قسمت از «مرد خانواده» به عنوان صدای وینی گریفین، سگ خانواده ظاهر شد. آخرین حضور او در دو قسمت از سریال «پدر آمریکایی» در نقش یک اوباش به نام انزو پروتی بود.

 

مایکل ایمپریولی، همبازی سیریکو در «سوپرانوها» در پستی در اینستاگرام نوشت: «درد دارم که بگویم دوست، همکار و شریک عزیزم در جنایت، تونی سیریکو بزرگ امروز درگذشت. تونی شبیه هیچ کس دیگری نبود. او به شدت جدی، وفادار و با قلبی بزرگ و بخشنده بود و روزهای خوشی با هم داشتیم. هیچکس جایگزین وی نمی‌شود.»

 

لورن براکو از دیگر بازیگران این سریال نیز به وی ادای احترام کرد و نوشت: «یک عمر خاطره با او دارم از «رفقای خوب» گرفته تا «سوپرانوها» و باز هم بیشتر از آنها. امیدوارم اکنون در بهشت باشد ...»

 

جیمی لین سینگلر دیگر بازیگر «سوپرانوها» هم یاد او را گرامی داشت و نوشت از این خبر دل‌شکسته شده و از او به عنوان یک پدیده در بازیگری یاد کرد که همه صحنه‌ها را می‌دزدید و مال خود می‌کرد. او نوشت: « تو جدی بودی، قوی و در عین حال دوست‌داشتنی و یک هنرمند واقعی. دیگر هرگز هیچ‌کس مثل تو یافت نخواهد شد.»

 

بازیگر نقش آنتونی سوپرانو یعنی جیمز گاندولفینی نیز سال ۲۰۱۳ بر اثر سکته قلبی در گذشت.

 

شمار زیادی از منتقدان شاخص دنیا سریال «سوپرانوها» را برترین سریال قرن ۲۱ و مهم‌ترین سریال تاریخ تلویزیون خوانده‌اند و به آن لقب «مادر سریال‌های جنایی مدرن» داده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------