حذف سوالات حاشیه‌دار از اپلیکشن «برنده‌باش»/ سوال مناسبتی داریم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,برنده‌باش
به گفته یکی از تهیه‌کنندگان «برنده باش»، بخشی از سوالات مسابقه با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی و اطلاعات عمومی طراحی می شوند. 

هاشم رضایت یکی از تهیه کنندگان مسابقه «برنده باش» که با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه سه پخش می شود درباره سوالاتی که در این مسابقه طرح می شود به خبرنگار مهر گفت: سوالات برنامه ۲ بخش دارد؛ یکی سوالاتی که در برنامه مطرح می شود و دیگری سوالات اپلیکیشن برنامه. سوالات برنامه در اتاق فکری که زیر نظر برنامه است به سرپرستی امیر ابیلی، بنده، رحیمی نادی و محمدرضا گلزار طرح می شود که سعی می کنیم سوالات را متناسب با اتفاقات و مناسبت های کشور ببینیم.

 

وی در توضیح بیشتر درباره طراحی و انتخاب سوالات بیان کرد: زمانی که ابوالفضل زرویی نصرآباد فوت کرد به همین مناسبت چند سوال در برنامه های آن هفته به او اختصاص دادیم و به مناسبت آن سوالات از این چهره ادبیات یاد کردیم. همچنین اشاره هایی به مناسبت های ملی و مذهبی کشورمان مانند عملیات مختلف دفاع مقدس، مفاخر ملی و شهدای دفاع مقدس و برخی اطلاعات دینی و مذهبی و... داشته ایم که در سوالات مختلف برنامه گنجانده شده اند.

 

استقبال مخاطبان از سوالات مناسبتی

رضایت ادامه داد: این سوالات با اقبال عمومی خوبی همراه بوده است و شاهد بازخوردهای مثبتی هستیم که این توجه به مسائل روز و مناسبت های ملی و مذهبی را جزو نکات مثبت و ارزشمند مسابقه دانسته اند پس طبیعی است که این بازخوردهای مثبت برای ما هم دلگرم کننده باشد.

 

تهیه کننده «برنده باش» با اشاره به سوالاتی که در اپلیکیشن مسابقه مطرح می شود و حاشیه هایی که ایجاد می کند، عنوان کرد: سوالات اپلیکیشن توسط این گروه طرح نمی شود و زیرنظر اسپانسر برنامه، برنامه ریزی می شود. گاهی سوالاتی در اپلیکیشن طرح می شود که مورد اعتراض برخی کاربران قرار می گیرد مثلا همان سوالی که در فضای مجازی مطرح شد درباره رنگ مورد علاقه یکی از بازیگران. آن سوال مربوط به اوایل تولید برنامه و از میان سوالات اپلیکیشن بود.

 

جزو پرمخاطب ها هستیم

 

وی درباره این سوال توضیح داد: انصافا انتقادها به حق بود و این نوع سوالات هیچ تناسبی با فضای اطلاعات مورد نیاز و مفید و آگاهی عمومی ندارد به همین دلیل بنده و حمید رحیمی نادی به عنوان تهیه کننده های برنامه در همان ایام نظرات و انتقادها را به اسپانسر برنامه انتقال دادیم و دوستان هم درصدد حذف این نوع سوال ها برآمدند و برخی سوالات حاشیه دار اپلیکیشن حذف شد.

 

رضایت در پایان گفت: خوشبختانه مخاطبان مسابقه از آغاز پخش تا بحال رو به افزایش بوده اند و اکنون هم جزو پربیننده ترین برنامه های شبکه سه و سیما هستیم. البته سعی می کنیم با افزودن برخی مسایل جدید، خلاقیت های بیشتری را در برنامه به کار ببندیم که روند صعودی مخاطبان برنامه حفظ شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------