آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

تصویربرداری سریال "6 قهرمان و نصفی" از نیمه گذشت/ ضبط فیلم در 2 فصل



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, تصویربرداری
تهیه‌کننده سریال «شش قهرمان و نصفی» با اشاره به اینکه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از نیمه گذشت، گفت: ضبط سریال در دو فصل قدیم و جدید و با حضور بازیگران مطرح انجام می‌شود. 

پرویز امیری در حاشیه تصویربرداری سریال تلویزیونی "شش قهرمان و نصفی" در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی به سفارش مرکز هنرهای نمایشی سیما، سیما فیلم و گروه نوجوان در حال تولید است.

 

وی افزود: این سریال با تم و درون مایه طنز و اکشن بوده و خط اصلی و محور داستان همانند فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" مرتبط با آموزش خرید کالای ایرانی، ترویج و توجه به تولید ملی برای مقطع سنی کودک و نوجوان است.

 

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» تصریح کرد: تصویربرداری این سریال از نیمه گذشت و حدود 60 تا 70 درصد آن ضبط شده است.

 

وی با بیان اینکه این سریال در دو فصل قدیم و جدید تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: فصل قدیم سریال به صورت کامل با حضور هنرمندانی همانند اکبر عبدی، بیژن بنفشه‌خواه و رؤیا میرعلمی ضبط شده است و فصل جدید آن هم با بازیگران جدید آغاز شده و تا پایان امسال کار ضبط آن ادامه دارد.

 

امیری خاطرنشان کرد: هنوز آنتن نوروزی و این که پخش سریال از کدام ‌یک از شبکه‌های سیما خواهد بود، مشخص نیست و باید منتظر بود تا پایان کار که سیمافیلم چه تصمیمی می‌گیرد.

 

وی با اشاره به موضوع سریال، بیان کرد: موضوع سریال به کارخانه مداد رنگی بازمی‌گردد که به دلایلی بعد سال‌ها تعطیل می‌شود و کودکان به کمک قهرمان اصلی فیلم به نام ارسلان تلاش دارند تا آن را بازگشایی کنند.

 

امیری در مورد انتخاب شمال کشور و استان مازندران برای کار ضبط سریال یادآور شد: با توجه به موضوع فیلم مکانی برای تصویربرداری نیاز بود تا فضای محدودتری از شهری بزرگ همانند تهران داشته باشد و لازم دیدیم منطقه مشخص و محدود را برای تصویربرداری در نظر بگیریم تا بتواند اتفاقات لازم در آن منطقه رخ دهد.

 

وی افزود: از طرفی شهرستان آمل و شهر سرخرود با توجه به دارا بودن عکس‌های بسیار زیبا و مکان‌های بکر از ویژگی‌های لازم برخوردار بودند البته با توجه به اینکه حسین قناعت کارگردان مجموعه تلویزیونی، اهل شهرستان آمل و استان مازندران است این مقوله در انتخاب مکان فیلمبرداری بی‌تأثیر نبوده است.

 

امیری گفت: مجموعه تلویزیونی شش قهرمان و نصفی در قالب 15 قسمت جمع‌بندی شده است و امیدواریم براساس پیش‌بینی‌های لازم سریال زیبا و پرمخاطبی برای مردم ایران اسلامی داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------