مدیریت‌مناسب چند ناهماهنگی در «حالا خورشید»



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,حالا خورشید

 

در برنامه «حالا خورشید» دیروز چند اتفاق جالب با فاصله کوتاهی رخ داد که نظم همیشگی آن را برهم ریخت. در حالی که رضا رشیدپور و پرویز نشاط آماده بودند تا نظرات مردم را در پخش زنده اینستاگرام برنامه بخوانند، معلوم شد اینترنت به مدت 5 دقیقه قطع است. رضا رشیدپور در این لحظه با تصمیمی به موقع سعی نکرد صحبت‌هایش را کش بدهد و وقت‌کشی کند، به همین دلیل نماهنگی روی آنتن برد. 

 

ماجرا به همین جا ختم نشد و به نظر می‌رسید قطعی اینترنت تمرکز همه عوامل را بر هم ریخته است. بعد از پخش نماهنگ، رشیدپور تیتر مهم اخبار روزنامه‌ها را مرور می‌کرد که با یادآوری عوامل متوجه شد خانمی که با زبان اشاره، بخش روزنامه‌ها را برای ناشنوایان اجرا می‌کرد در کنار او حضور ندارد! سپس درخواست کرد وله‌ای پخش شود اما جز همان وله روزنامه‌ها، وله دیگری آماده پخش نبود! رشیدپور از فراموشی خودش درباره گوینده ناشنوایان، استفاده بسیار خوبی کرد و از آن برای نقد وضعیت جامعه و رسانه‌ها غافل نماند. او نوک پیکان را به سمت خودش گرفت و توضیح داد با وجود صحبت‌های روز گذشته‌اش درباره اهمیت به ناشنوایان، با فاصله یک روز ماجرا را فراموش کرده و از مخاطبان عذرخواهی کرد. نمای بسیار نزدیک از گوینده ناشنوایان که باعث شد دست‌هایش دیده نشود نقطه پایان این اتفاقات بود که رشیدپور تذکر داد نمای مناسبی از او گرفته شود.

 

نکته جالب در طول اتفاقات پیش‌بینی‌نشده متوالی، این بود که رضا رشیدپور به خوبی این ناهماهنگی را مدیریت کرد و سعی نکرد با پنهان کردن مخاطبان از اشتباهات پیش‌آمده، بیهوده ظاهرسازی کند. به همین دلیل مخاطبان روز گذشته برای چند دقیقه شاهد اتفاقات و چالش بامزه‌ای در برنامه بودند.

 

 

 خراسان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------