اکران ۲.۵ میلیارد تومانی «غلامرضا تختی» ویژه سیل‌زدگان



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,غلامرضا تختی

۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان کمک‎های مردمی در گردهمایی اکران فیلم «غلامرضا تختی» برای مردم سیل‌زده کشورمان جمع آوری و تحویل سازمان هلال احمر شد. 

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم گردهمایی ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، قهرمانان المپیک، خیّران و نیکوکاران، تجار و کسبه بازار بزرگ ایران، برای کمک به هموطنان سیل زده روز گذشته (چهارشنبه ۲۸ فروردین) با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، علیرضا حیدری، حسن رنگرز، مجبتی جباری، بهداد سلیمی و جمعی از ورزشکاران و هنرمندان در کتابخانه بازار بزرگ ایران برگزار شد.

 

در حاشیه برگزاری این مراسم، علیرضا حیدری در اقدامی ارزشمند، قول داد مدال برنز المپیک آتن خود را با قیمت پایه ۳۲۰ میلیون تومان به حراج بگذارد. همچنین ۸۰ میلیون تومان کمک‎های غیر نقدی جمع‌آوری شد.

 

یک بلیت سینما به مبلغ ۳۰ میلیون تومان توسط مهدی محمدنبی یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس خریداری شد.

 

همچنین برخی از حاضرین بلیت‌هایی به مبالغ ۹، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان جهت کمک به سیل‌زدگان خریداری کردند.

 

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان از مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان و کسبه و تجار بازار بزرگ ایران از ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان به این حرکت مردمی و خدا پسندانه کمک کردند و جمع کمک‌های مردمی به ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان (تا زمان تنظیم خبر) رسید.

 

بنا بر اعلام مسئولان برگزاری این همایش، در ابتدای هفته آینده جزئیات رسمی ارقام جمع‌آوری شده اعلام خواهد شد.

 

این مراسم با همکاری کمیته ملی المپیک، سازمان هلال احمر، کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد سینمایی فارابی و بازار بزرگ ایران برگزار شد و پس از پایان مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده، فیلم سینمایی غلامرضا تختی نیز در دو سالن پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران، اکران شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------