کارگردان برنده نخل طلای ۲۰۱۷ فیلم جدیدش را می‌سازد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,برنده نخل طلای
روبن اوستلوند کارگردان فیلم «میدان» یا «مربع» که نخل طلای کن ۲۰۱۷ را دریافت کرد و نامزدی اسکار را به دست آورد می‌گوید فیلم بعدی‌اش را با حضور بازیگران درجه یک می‌سازد. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، روبن اوستلوند می‌گوید یک کمدی سیاه با عنوان «مثلث غم» را به زبان انگلیسی با تمرکز بر یک زوج مشهور صنعت مد می‌سازد. او فیلمش را با یک تیم فوتبال با بهترین بازیکنان جهان تشبیه کرد و گفت هدفش این است که فیلم او شبیه تیم رئال مادرید باشد.

 

وی افزود با سفر به پاریس، برلین، لندن، نیویورک، لس‌آنجلس و استکهلم گروه بازیگرانش را انتخاب می‌کند.

 

در فیلم یک زوج سلبریتی به یک سفر دریایی برای ابرثروتمندها می‌روند اما کاپیتان کشتی یک مارکسیست است و می‌خواهد از طریق برگزار کردن یک شام بزرگ در طی یک توفان خشن، مسافرانش را تنبیه کند. طی آن مراسم شام ترکیبی از مسمومیت غذایی و دریازدگی اثراتی شدید روی هضم مسافران مشهور دارد.

 

این کارگردان ۴۵ ساله سوئدی گفت نقدهای بسیاری خوبی که برای فیلم «میدان» دریافت کرد و فیلم «فورس ماژور» او که نامزدی گلدن گلوب ۲۰۱۵ را کسب کرد به او کمک کرده تا توجه بازیگران مشهور هالیوودی را برای فیلم بعدی‌اش جلب کند.

 

وی گفت فیلم‌های میشاییل هانکه بیشترین تأثیر را بر وی گذاشته‌اند و راهی که او مخاطبان را درگیر می‌کند و به چالش می‌کشد برایش جالب است. او افزود: من هم می‌خواهم عصب مخاطبان را لمس کنم و آنها را پر از حس ناراحتی کنم.

 

کار تولید «مثلث غم» از اوایل سال آینده شروع و در مکان‌هایی که مراکز صنعت مد هستند فیلمبرداری انجام می‌شود. کشتی‌هایی در مدیترانه و یک جزیره در یونان یا تایلند از دیگر لوکیشن‌های این فیلم خواهند بود.

 

اوستلوند دوست دارد فیلمبرداری را طولانی کند و معمولاً بیش از ۶۵ روز برای فیلمبرداری هر فیلمش وقت می‌گذارد. «میدان» با ۷۰ روز فیلمبرداری ساخته شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------