آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازگشت نیکلاس کیج به هالیوود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,نیکلاس کیج
فیلمبرداری نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار «خانواده کرودز» به نویسندگی و کارگردانی "کرک دِمیگو" به پایان رسید.

 به  گزارش میزان ،با اعلام کمپانی دریم ورک انیمیشن انیمیشن «کرودز ۲»  ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

 

"نیکلاس کیج"، "اما استون"، "رایان رینولدز" و "کلاریس لیچمن" از جمله بازیگرانی هستند که همچون نسخه اول این انیمیشن در دومین نسخه نیز حضور خواهند داشت.

 

فیلمبرداری نسخه دوم انیمیشن کرودز با صداپیشگی نیکولاس کیج آغاز شد

این انیمیشن در دوران ماقبل تاریخ تخیلی به‌ اسم کرودیشِز (Croodaceous) اتفاق می‌افتد. دوره‌ای شامل موجودات خارق‌العاده، زمانی که یک مرد "سرپرست شکار" شناخته می‌شود و از نبوغ خود در برابر تهدیدات محیطی استفاده می‌کند و اختراعاتی انقلابی شبیه کشف آتش می‌کند، و همچنین سختی و زحمت زیادی را برای پیدا کردن خانهٔ جدید از بین سرزمین‌های خطرناک، اما عجیب و غریب متحمل می‌شود.

 

انیمیشن "کرودز" مورد تحسین و انتقاد منتقدان قرار گرفت، که به علت حضور مفاهیم عمیقی مانند باور، دانش، آینده و همچنین مفاهیم مهمی مانند پایان دنیا و تغییر جهان بینی است. پاره‌ای از منتقدان این محصول را بهترین بازنمود مثل افلاطون دانسته‌اند.

 

کرودها در آمریکای شمالی ۱۴۵٬۳۹۷٬۷۴۲ دلار فروش کرد، و ۲۴۲٬۶۰۵٬۰۰۰ دلار در کشورهای دیگر؛ در مجموع در سراسر جهان ۳۸۸٬۰۰۲٬۷۴۲ دلار فروش داشت.

 

در آمریکای شمالی، این فیلم ۱۱٫۶ میلیون دلار در روز افتتاحش به‌دست‌آورد. در آغاز تعطیلات آخر هفته این فیلم با ۴۳٫۶ میلیون دلار از ۴٬۰۴۶ مکان در صدر قرار گرفت، با این تفاسیر، این انیمیشن از کمپانی دریم‌ورکس بیشترین فروش را قبل از ظهور نگهبانان داشت، و دو عنوان محبوب استودیو یعنی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم و ابرذهن در زیرمجموعهٔ بیشترین فروش این استودیو (بعد از این دو عنوان) قرار گرفتند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------