فرخ‌نژاد در‌لبه پرتگاه



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,حمید فرخ‌نژاد

 

برای هر بازیگری، در اوج ماندن بسیار سخت‌تر از به اوج رسیدن است. ممکن است بر اساس شانس، اتفاق، توانایی، استعداد یا هر اتفاق دیگری، کار خوبی به یک بازیگر پیشنهاد شود و آن اثر جزو افتخارات او به حساب بیاید.

 

دقیقا به همان اندازه هم امکان دارد، شانس بالای فیلم‌های تجاری برای فروش در گیشه، مخاطبان وسیع آن آثار و عنوان‌هایی مانند «پرفروش‌ترین» و «پول سازترین» مسیر یک بازیگر را به سمت‌وسوی دیگری هدایت کنند، به همین دلیل در اوج ماندن کار بسیار سختی است.

 

حمید فرخ‌نژاد یکی از بازیگرانی ا‌ست که از پس این کار سخت برنیامده و مدتی است از روزهای اوجش فاصله گرفته، با این حال به نظر می‌رسد برنامه‌ای برای بازگشت به مسیر فیلم‌های جدی و مهم دارد.

 

  از «گشت 2» تا «دختر شیطان»

حمید فرخ‌نژاد اکنون دو فیلم «دختر شیطان» و «سامورایی در برلین» را روی پرده در حال اکران دارد که هردو جزو فیلم‌های گیشه‌ای هستند. او پیش از این در سال 95 با فیلم «گشت 2» و در سال 97 با فیلم‌هایی مانند «میلیونر میامی»، «تگزاس» و «خانم یایا» روی پرده سینما دیده شده است. البته او در فاصله این دو سال، در سال 96 فیلم «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان را روی پرده داشت و به استثنای این فیلم، مخاطب مدام او را در آثار بفروش دیده است. ناگفته نماند چند فیلم مثل «میلیونر میامی»، «خانم یایا» و «دختر شیطان» حتی کمترین دستاورد یعنی فروش خوب را هم نصیب فرخ‌نژاد نکرده‌اند.‌

 

امید به «سمفونی نهم» و «زنبور کارگر»

فرخ‌نژاد لابه‌لای این فیلم‌ها، سال 96 در فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند ایفای نقش کرد و هم اکنون برای بازی در فیلم «زنبور کارگر» نوشته سعید نعمت‌ا... و ساخته افشین صادقی جلوی دوربین رفته است. فیلم «سمفونی نهم» فضایی خیالی و ماورایی دارد و موضوع فیلم اجتماعی «زنبور کارگر» درباره قصاص است. اگر این دو فیلم در آینده‌ای نزدیک، با فاصله زمانی کمی اکران شوند، می‌توان امیدوار بود که تصویر حمید فرخ‌نژاد به عنوان بازیگری که از روزهای اوجش فاصله گرفته در ذهن مخاطبان عوض شود و خطری که مدتی است کارنامه حرفه‌ای‌اش را تهدید می‌کند، از او دور شود. البته این موضوع کاملا بستگی به انتخاب‌های آینده فرخ‌نژاد و کیفیت این فیلم‌ها دارد.

 

او از این پس باید خیلی بیشتر به انتخاب‌هایش دقت کند، بازی در هر فیلمی را قبول نکند و مسیرش را تغییر دهد تا شاید بتواند به جایگاه خوبی که در سینما داشت، بازگردد.

 

 

خراسان/مائده کاشیان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------