گریم زنانه و اشتباه‌بچگانه!



دیروز بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و حتی برخی رسانه‌ها تصویر مردی با گریم زنانه را در فضای مجازی منتشر کردند و آن را منتسب به اکبر عبدی در فیلم جدیدش به نام «پیرزن و گربه‌هایش» دانستند. حتی کار به جایی رسید که بعضی منابع غیررسمی نام کمال تبریزی را به عنوان کارگردان این فیلم نوشتند! در صورتی که با یک جست‌وجوی ساده، معلوم می‌شد که اصلا قرار نیست فیلمی با این نام ساخته شود و اکبر عبدی بازیگر آن باشد. دیروز همچنین عکس جالبی از گریم علیرضا خمسه در نقش یک زن در یک تئاتر منتشر شد که آن هم بسیار دیده شد.

 

روایت متفاوت این دو عکس را بخوانید:

 

1- پیرزن و گربه‌ای در کار نیست

تصویری که به نام اکبر عبدی دست‌به‌دست شده، در حقیقت متعلق به لویی اندرسون بازیگر و کمدین آمریکایی است که با آن گریم زنانه در سریال «سبدها» ظاهر شده و از قضا شباهت زیادی به اکبر عبدی دارد. از آن جایی که چهره اکبر عبدی طوری است که گریم‌ بسیار خوب روی صورت او می‌نشیند، تا به حال چندین بار با گریم زنانه و در نقش شخصیت زن دیده شده است و علاوه بر چهره گریم‌پذیرش، با بازی خوبی که داشته توانسته اولین انتخاب بسیاری از کارگردانان برای شخصیت مرد زن‌نمای فیلم‌ها باشد. شباهت ظاهری این دو بازیگر به یکدیگر و سابقه اکبر عبدی در نقش شخصیت‌های زن، باعث شد بسیاری از افراد به اشتباه بیفتند

.

2- علیرضا خمسه در نقش یک زن

در روزهای گذشته، تصاویر علیرضا خمسه نیز در تئاتر کمدی «بگومگو» که در شهر هیوستون ایالت تگزاس در حال اجراست، منتشر شد. گریم و پوشش او نشان می‌دهد که در این نمایش نقش یک زن را ایفا کرده است. انتشار همزمان عکس علیرضا خمسه و عکس جعلی اکبر عبدی باعث شد این دو بازیگر با یکدیگر مقایسه شوند و بسیاری از کاربران به گریم خمسه ایرادهایی وارد کنند اما چون اصولا چه در بیان و بازی و چه در گریم شخصیت‌ها، «اغراق» با ذات تئاتر درآمیخته، نمی‌توان آن را با گریم‌های اکبر عبدی در فیلم‌های سینمایی مقایسه کرد. علاوه بر این، «بگومگو» کمدی است و گریم عجیب خمسه به همین دلیل مسخره و خنده‌دار جلوه می‌کند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,گریم

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,گریم
 
خراسان 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------