لیدی گاگا دوباره معشوقه بردلی کوپر می‌شود؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, لیدی گاگا
در صورتی که لیدی گاگا به تیم بازیگران "نگهبانان کهکشان ۳" بپیوندد، بار دیگر نقش معشوقه بردلی کوپر را بازی خواهد کرد. 

 به گزارش نشریه هالیوود لایف، لیدی گاگا می‌تواند بار دیگر از عشقش به بردلی کوپر، همبازی‌اش در فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" بگوید. بردلی کوپر در فیلم "نگهبانان کهکشان ۳" نقش "راکِت راکون" را بازی می‌کند. 

 

به گفته یک منبع مطلع، "احتمال بسیار زیادی می‌رود که لیدی گاگا و بردلی بار دیگر با یکدیگر همکاری کنند و در فیلم "نگهبانان کهکشان ۳" همبازی شوند. تاکنون تنها نام چند نفر از بازیگران اعلام شده است، اما گفته می‌شود بردلی به نقشش به عنوان راکِت راکون بازخواهد گشت و لیدی گاگا نقش معشوقه او را برعهده خواهد گرفت. شخصیت‌های داستانی آن‌ها به‌صورت انیمیشن، اما همچنان هیجان‌انگیزخواهد بود".

 

این منبع مطلع می‌گوید: "مردم آن‌ها را باهم می‌خواهند و بدون شک همه متوجه این جذابیت هستند. این دو ( گاگا و بردلی) فروش فیلم را به‌شدت بالا خواهند برد. چنین نتیجه‌ای بسیار محتمل است".

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, لیدی گاگا

 

به گزارش ایندیپندنت، خواننده پاپ، بیانسه، قبلا با صداگذاری روی کاراکتر "نالا" در بازسازی فیلم "شیرشاه" وارد این حوزه شده بود و مایلی سایرس هم در صحنه‌ای کوتاه در فیلم "نگهبانان کهکشان ۲" در نقش "مِین فرِیم" ظاهر شده بود.

 

اگر گاگا به ستارگان این فیلم بپیوندد، نقش "لایلا"، سمور آبی با توانایی ارتباط ذهنی و معشوقه "راکِت" را در این داستان مصور "مارول" خواهد داشت.

 

هنوز تاریخی برای اکران این فیلم تعیین نشده است.

 

ایران آرت 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------