آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

تاریخ اکران و رده سنی فیلم Mortal Kombat مشخص شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم Mortal Kombat
نویسنده فیلم Mortal Kombat رده بندی سنی این فیلم را بزرگسال اعلام کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت ۲۸ سال از عرضه فیلم Mortal Kombat قرار است نسخه جدید این فیلم در مارس سال ۲۰۲۱ روی پرده سینما برود. اولین فیلم ساخته شده از سری Mortal Kombat: Annihilation به سال ۱۹۹۵ باز می‌گردد که در زمان عرضه، استقبال نسبتا خوبی از آن شد. نسخه جدید این فیلم هیچ ارتباطی با نسخه اول این سری ندارد و برخی از صحنه‌های این فیلم از روی بازی Mortal Kombat طراحی شده است.

 

در حال حاضر هیچ جزییاتی از این فیلم منتشر نشده است و تنها اطلاعات تایید شده از این عنوان حضور Joe Taslim بازیگر نسخه ششم مجموعه سریع و خشن و The Raid: Redemption که مهارت‌های رزمی بالایی دارد، است که قرار است در نقش Sub-Zero ایفای نقش کند. همچنین قرار است شخصیت Scorpion نیز در فیلم حضور داشته باشد که هنوز مشخص نیست کدام بازیگر نقش این کاراکتر را برعهده دارد.

 

این فیلم توسط استودیو‌های Warner Bros و New Line Cinema film در حال ساخت است و Simon McQuoid کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. اما موضوعی که ذهن بساری از افراد و والدین را به خود درگیر کرده است، بحث خشونت این بازی است که اگر این خسونت وارد فیلم Mortal Kombat نیز شده باشد، برای رده سنی پایین بسیار نامناسب خواهد بود.

 

تاریخ اکران و رده سنی فیلم Mortal Kombat مشخص شد 

Greg Russo که فیلمنامه نویس این عنوان است به تازگی در صفحه توییتر خود پستی منتشر کرد که هدف او از انتشار این پست، پایان دادن به نگرانی افراد در خصوص خشونت فیلم بود. او د صفحه خود اعلام کرد: به طور قطع می‌توانم بگویم در این عنوان تمامی صحنه‌های مبارزه‌ای و فیتالیتی‌ها کاملا نمایش داده خواهند شد و این فیلم در رده سنی بزرگسال قرار دارد. اینکه کدام یک از فیتالیتی‌ها در این عنوان نمایش داده خواهند شد قرار نیست اعلام شود و طرفداران عنوان Mortal Kombat باید تا زمان نمایش این فیلم صبر کنند.

 

ظاهرا شرکت‌های سازنده قصد دارند این فیلم را برای گروه سنی بزرگسال عرضه کند که به این ترتیب فیلم Mortal Kombat هرگز مناسب کودکان نخواهد بود.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم Mortal Kombat

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------