بازیگرانی که در شرورترین نقش‌ها بازی کرده‏‎اند



در برخی از فیلم‎‏ها، شخصیت‌ها مجبورند ماسک‌هایی را به صورت بزنند، به طوری که چهره‎شان قابل تشخیص نباشد. اگرچه برخی از بازیگران از پذیرفتن چنین نقش‌هایی بیزارند و دوست دارند که چهره واقعی خودشان را به نمایش بگذارند، اما برخی دیگر جسارت لازم را برای پذیرفتن چنین نقش‌هایی دارند. حتی بعضی از بازیگران پا را فراتر گذاشته و با ماسک‌هایی ترسناک و در شرورترین شخصیت‌ها ظاهر می‌شوند. 

  برخی از این ستاره‌ها را که در شرورترین نقش‌ها بازی کرده‎اند، در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

 

جیک جیلنهال - میستریو

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

 

میستریو یک شخصیت تخیلی شرور و دشمن مرد عنکبوتی است. او دارای توانایی فوق‎بشری نیست، اما استاد فریب‎کاری از طریق جلوه‌های ویژه می‌باشد. او با توهم سازی افراد می‌تواند آن‌ها را فریب داده و اهداف خود را پیش ببرد. او یک کلاه ایمنی دور سرش دارد که از شیشه درست شده است. در فیلم، جیک جیلنهال نقش میستریو را بازی می‌کند. او از این که جذابیتش را در پشت نقاب شیشه‌ای پنهان کند، ترسی ندارد.

 

رایان رینولدز - جاگرنات

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

 

 رایان رینولدز جزو یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوودی شناخته می‌شود، اما او تمام زیبایی‎اش را در نقش جاگرنات، شخصیت خیالی ابرشرور، پنهان کرد. اگر چه این شحصیت کامپیوتری طراحی شده، اما حالت صورت و حرکات بدنش متعلق به رایان است.

 

هانا جان کامن - گوست

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

  

هانا جان کامن هنرپیشه اهل بریتانیایی است که نقش گوست را در فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک» بازی کرده است. او نقش مقابل مرد مورچه‌ای بود و زره‌ای به تن داشت که به طور کل چهره او پوشانده بود و چهره‌اش در فیلم قابل تشخیص نبود.

 

جف بریجز - آهنچی

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

  

آهنچی یک شخصیت تخیلی و ابرتبه‌کار در کتاب‌های کامیک منتشر شده از مارول کامیکس می‌باشد. چندین شخصیت مختلف زره سوداگر آهنی را به تن کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها عوبادیا استین می‌باشد. جف بریجز نیز نقش این شخصیت را در فیلم سینمایی «مرد آهنی» سال ۲۰۰۸ بازی کرده‌است.

 

ربکا رومین - میستیک

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

  

 میستیک با نام اصلی ریون دارکهولم، یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است که اغلب با مجموعه مردان ایکس در ارتباط است. میستیک در شش قسمت از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» حضور پیدا کرد. آیا باورتان می‌شود که در پشت چهره خبیث میستیک، چهره زیبای ربکا رومین نهفته باشد؟!

 

کیت بلانشت - هلا

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

   

هلا یک شخصیت خیالی شرور بزرگ است که در کتاب‌های کمیک مارول کامیکس وجود دارد. کیت بلانشت در فیلم «ثور:راگناروک» نقش هلا را بازی کرده است. آرایش او به قدری خاص و غلیظ بود که هیچ‌کس چهره واقعی کیت را تسخیص نداد.

 

کری کن - پروکسیما میدنا 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

  

 

پروکسیما میدنایت، شخصیت خیالی شرور، به عنوان یکی از فرزندان تانوس در فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» سال ۲۰۱۸ با هنرنمایی کری کن حضور داشت. برای خلق پروکسیما میدنایت، کارگردان چهره کری کن را آرایش نکرد، بلکه از ضبط حرکت استفاده کرد. گریم او به هر شکلی که بود، از زیبایی چهره واقعی‌اش فرسنگ‎ها فاصله داشت.

 

جایمن هانسو - کوراث

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

   

جایمن هانسو اولین بار نقش کوراث را در فیلم «محافظان کهکشان» بازی کرد، اما تصمیم گرفت که در سال ۲۰۱۹، همین نقش را در فیلم «کاپیتان مارول» ادامه دهد. گویا او از چهره ترسناکی که در این نقش داشته خوشش آمده است!

 

کریستوفر اکلستون - ملکیث

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

   

کریستوفر اکلستون شخصیت ماوراطبیعی ملکیث در فیلم «ثور: دنیای تاریک» را بازی کرد. او پادشاه الف‌های سیاه است که می‌توان گفت از نظر پروراندن و شخصیت‎پردازی، بدترین شخصیت شرور در تمام فیلم‌های شرکت مارول می‌باشد.

 

تیم راث - بیزاری 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

   

بیزاری (امیل بلونسکی) یک شخصیت تخیلی در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس است که به وسیله استن لی و گیل کین خلق شده است. تیم راث این شخصیت را در فیلم «هالک شگفت‌انگیز» سال ۲۰۰۸ بازی کرد. بیزاری در سال ۲۰۰۹ رتبه پنجاه و چهارم بزرگترین تبه‌کاران کمیک تاریخ را از طرف آی‌جی‌ان دریافت کرد. آیا خود تیم راث می‌توانست چهره ترسناک خودش را در این فیلم تحمل کند؟

 

جولین مک‌مان - دکتر دووم

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, شرورترین نقش‌ها

   

دکتر دووم یک شخصیت خیالی شرور بزرگ است که توسط استن لی و جک کربی خلق شده است و برای اولین بار، در شماره ۵ مجله «چهار شگفت‌انگیز» در سال ۱۹۶۲ معرفی شد. دکتر دووم دشمن چهار شگفت‎انگیز است که نقش او را در سال ۲۰۰۵، جولین مک مان بازی کرد.

 

برترین‎ها/پردیس بختیاری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------